Αν και αρκετοί θεώρησαν ότι πρόκειται περί σάτιρας, τελικά αποδείχτηκε ότι η παρουσίαση του καινούριου σποτ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού έγινε σε σκηνικό… Men in Black
Και αυτό γιατί στην Αίγλη του Ζαππείου, όπου έγινε η παρουσίαση με τυμπανοκρουσίες, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, πρωταγωνιστούν τα λογότυπα και οι αφίσες της γνωστής ταινίας και όχι αυτά του ΕΟΤ και του περιβόητου τουριστικού rebranding. Άλλη μια από τις συνεχείς «γκάφες» του Υπουργείου Τουρισμού.
Όπως ήταν λογικό οι φωτογραφίες του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Τουρισμού με φόντο MIB – Παγκόσμια Απειλή έχουν γίνει αντικείμενο «τρολαρίσματος» στα κοινωνικά δίκτυα
Κλαίω… Μπαίνει στον κινηματογράφο Αίγλη να παρουσιάσει το πρόγραμμά για τον τουρισμό και από πίσω γιγαντιαία αφίσα διαφημίζει την ταινία «MIB – Παγκόσμια Απειλή».
(Δεν είναι μοντάζ, η φωτό είναι από το iefimerida) pic.twitter.com/sR3y3y2m2NAds— Nikos Moraitis (@Nikosmoraitis) June 4, 2020
….#ΝΔ_ξεφτίλες #ΝΔ_απατεωνες #κυβερνηση_τσιρκο #εκλογες_2020 pic.twitter.com/KYBTL0vTwT
— evridikitelos (@evridikitelos) June 4, 2020
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >