Αν και αρκετοί θεώρησαν ότι πρόκειται περί σάτιρας, τελικά αποδείχτηκε ότι η παρουσίαση του καινούριου σποτ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού έγινε σε σκηνικό… Men in Black 

Ads

Και αυτό γιατί στην Αίγλη του Ζαππείου, όπου έγινε η παρουσίαση με τυμπανοκρουσίες, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, πρωταγωνιστούν  τα λογότυπα και οι αφίσες της γνωστής ταινίας και όχι αυτά του ΕΟΤ και του περιβόητου τουριστικού rebranding. Άλλη μια από τις συνεχείς «γκάφες» του Υπουργείου Τουρισμού. 

Όπως ήταν λογικό οι φωτογραφίες του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Τουρισμού με φόντο MIB – Παγκόσμια Απειλή έχουν γίνει αντικείμενο «τρολαρίσματος» στα κοινωνικά δίκτυα