Την «αυτοψία» του Κυριάκου Μητσοτάκη σε σούπερ μάρκετ το πρωί της Τρίτης, στο πλαίσιο του επικοινωνιακής διαχείρισης της ακρίβειας εκ μέρους του Μαξίμου, σχολίασε ο Στέφανος Κασσελάκης, καλώντας τον πρωθυπουργό να αφήσει στην άκρη τη στολή «πελάτης σουπερμάρκετ». καθώς «πάλιωσε και είναι προκλητική προς το κοινό αίσθημα».
«Οι μόνοι έλεγχοι που γίνονται στην αγορά είναι οι “απροειδοποίητες” – συνοδεία 40 καμερών – επισκέψεις του πρωθυπουργού σε σουπερμάρκετ μια φορά το τρίμηνο, με τις οποίες δίνει πάντα “μάχη κατά της ακρίβειας» και πάντα τη χάνει” αναφέρει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ σε ανάρτησή του και προσθέτει:
«Στον ίδιο χώρο που ο πρωθυπουργός μπαίνει για σόου, οι πολίτες μπαίνουν για να ψωνίσουν, οπότε καλό θα είναι να μην τους εμπαίζουμε.
Αντί για οτιδήποτε άλλο παραθέτω στον πρωθυπουργό -ενόψει Τσικνοπέμπτης- τις αυξήσεις στο κρέας, από χθεσινό ρεπορτάζ του MEGA.
Την επόμενη φορά ας ντυθεί κάτι άλλο, γιατί η στολή “πελάτης σουπερμάρκετ” πάλιωσε, και είναι και προκλητική προς το κοινό αίσθημα» καταλήγει ο Στέφανος Κασσελάκης.
Οι μόνοι έλεγχοι που γίνονται στην αγορά είναι οι «απροειδοποίητες» -συνοδεία 40 καμερών- επισκέψεις του Πρωθυπουργού σε σουπερμάρκετ μια φορά το τρίμηνο, με τις οποίες δίνει πάντα «μάχη κατά της ακρίβειας» και πάντα τη χάνει.
Στον ίδιο χώρο που ο Πρωθυπουργός μπαίνει για σόου,… pic.twitter.com/PtZybJq75d
— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) March 5, 2024
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >