Μια πρωτοφανή ταλαιπωρία 20 ωρών βίωσαν σχεδόν 400 επιβάτες του πλοίου Superstar στο οποίο επιβιβάστηκαν από τη Σκιάθο με προορισμό τον Βόλο. Το πλοίο διανυκτέρευσε την Τρίτη (5/9) έξω από το λιμάνι του Βόλου, το οποίο είχε «χτυπηθεί» από την κακοκαιρία Daniel, και τελικά την Τετάρτη (6/9/) ταξίδεψε μέχρι το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου για να δέσει εκεί.

Ads

Το βράδυ της Τρίτης το λιμενικό ενημέρωσε ότι το πλοίο παρουσίασε πρόβλημα στον μηχανισμό της άγκυρας, κατά τον απόπλου του από το λιμάνι της Σκιάθου και γι’ αυτόν τον λόγο έπλεε με μειωμένη ταχύτητα προς τον Βόλο.

Ο Γιώργος Κ. ήταν στο συγκεκριμένο πλοίο. Το πρωί της Τρίτης ταξίδεψε από τον Βόλο στη Σκιάθο, αλλά βλέποντας ότι η κατάσταση ήταν τραγική στο νησί, λόγω της ισχυρής κακοκαιρίας, αποφάσισε να πάρει το πλοίο στις 3 και να γυρίσει στον Βόλο, απ’ όπου θα ταξίδευε εκ νέου για τη Λάρισα όπου και κατοικεί.

Διαβάστε επίσης: Απαγόρευση κυκλοφορίας στο νησί – Μήνυμα από το 112

Ads
(Το λιμάνι της Σκιάθου χθες κατά τη διάρκεια της ισχυρής βροχόπτωσης)

«Το καράβι έφτασε 3:30 με 4 το μεσημέρι και για πάνω από 1 ώρα δεν μας επέτρεπαν να μπούμε μέσα, τελικά μπήκαμε σε κάποια φάση και γύρω στις 7 φύγαμε με προορισμό… το άγνωστο» λέει ο Γιώργος Κ. μιλώντας στο tvxs. Λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας στον Βόλο θεώρησαν ότι θα πάνε σε άλλο λιμάνι την ίδια μέρα.

Ωστόσο τα πράγματα εξελίχθηκαν διαφορετικά, αφού τη στιγμή που το πλοίο ήταν στην άκρη του Παγασητικού κόλπου γύρω στις 11:30 το βράδυ, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το πλοίο θα πάει στο λιμάνι του Βόλου, χωρίς, φυσικά, να το προσεγγίσει λόγω της κακοκαιρίας Daniel, αλλά για να δέσει πιο έξω και να παραμείνει εκεί μέχρι το πρωί. Σε όλες τις ανακοινώσεις, σύμφωνα με την μαρτυρία του Γιώργου, υπήρχε η εντολή του υπουργείου Ναυτιλίας μπροστά ή του Λιμενικού.

(Screenshot: Η τοποθεσία του πλοίου στις 22:42)

Διαβάστε επίσης: Εικόνες «Αποκάλυψης» από τη Μαγνησία – Κομμένοι δρόμοι, πεσμένα σπίτια

«Πάμε στο λιμάνι του Βόλου εν τέλει και διανυκτερεύσαμε εκεί. Κοιμηθήκαμε όπως να’ ναι όλοι, μικρα παιδιά, ηλικιωμένοι, άτομα με προβλήματα υγείας, ενώ τα καταστήματα του πλοίου χρέωναν κανονικά για φαγητό και για τα πάντα. Σήμερα το πρωί μόνο έδωσαν δωρεάν κάποια πράγματα. Μια γυναίκα με 3 παιδιά διαμαρυτόταν ότι έχει ξοδέψει 150 ευρώ. Οι καμπίνες, δε, ήταν κατειλλημμένες απ’ ό,τι μας είπαν» πρόσθεσε ο Γιώργος Κ.

(Απόδειξη πληρωμής από κατάστημα του πλοίου το πρωί της Τετάρτης, ώρα 9:23)

Εν τω μεταξύ σε κάθε ανακοίνωση υπήρχε η εντολή το υπουργείου Ναυτιλίας μπροστά ή του Λιμενικού. «Με εντολή του υπουργείου ναυτιλίας πάμε εκεί, με εντολή του Λιμενικού…».

«Κανείας μας δεν κατάλαβε γιατί συνέβαινε αυτό. Όταν ρωτήσαμε χθες “γιατί δεν μας πάτε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ή του Αγίου Κωνσταντίνου;”, μας απάντησε ο καπετάνιος ότι “εγώ δεν μπορώ να πάρω το καράβι και να πάω όπου γουστάρω. Και Κρήτη σε πάω άμα θες άμα μου δώσουν την εντολή..”». Και ρωτήσαμε ξανά, “γιατί να διανυκτερεύουμε έξω από το λιμάνι του Βόλου που έχει κατεστραμμένο λιμάνι, που είναι κλειστό και έχει και απαγόρευση κυκλοφορίας στο Βόλο;” Η απάντηση ήταν ότι πήγαμε εκεί με εντολή του υπουργείου Ναυτιλίας και του λιμεναρχείου».

Ο Γιώργος κλείνοντας τη μαρτυρία του σχολίασε ότι «οι συνθήκες είναι τραγικές. Εγώ δεν το λέω αυτό εγκλωβισμό, εγκλωβισμός είναι όταν δεν έχεις άλλη επιλογή, όταν δεν έχεις να φύγεις από κάπου. Αυτό είναι ομηρία., γιατί επιλογές υπήρχαν. Ο Άγιος Κωνσταντίνος, το Μαντούδη, η Θεσσαλονίκη».