Στην αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης με τον «Ζορό» Παναγιώτη Ψωμιάδη προχωρά η εταιρεία Jumbo, διευκρινίζοντας ότι το κάνει οικειοθελώς, αφού, όπως υποστηρίζει, «η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη».

Ads

Η ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:

«Τα καταστήματα Jumbo εκπροσωπώντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο τη βιομηχανία της χαράς δίνουν και φέτος δυναμικά το παρόν στην γιορτή των αποκριών. Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας.

Το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στον παρελθόν. Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής. Επιπλέον σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο.

Ads

Με στόχο ωστόσο την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης, και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα».

Διαβάστε επίσης: Τα Ζορ(ο)ιλίκια του Παναγιώτη Ψωμιάδη – Τι δηλώνει για διαφήμιση, ΝΔ και ύμνο