Και ηλεκτρονικά θα εκδίδονται πλέον οι προσωποποιημένες κάρτες για τους επιβάτες των μέσων μεταφοράς της πρωτεύουσας. Την ηλεκτρονική διαδικασία θα μπορούν να ακολουθούν και οι δικαιούχοι δωρεάν μετακίνησης. Οι κάρτες θα παραλαμβάνονται από τους επιβάτες στο σπίτι τους. 

Ads

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης έκανε τις σχετικές ανακοινώσεις στην ΕΡΤ και τόνισε ότι όταν θα επιτευχθεί η πλήρης εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα κλείσουν και οι πύλες.

Πως θα εκδίδεται ηλεκτρονικά η κάρτα

Ο ΟΑΣΑ με ανακοίνωσή του γνωστοποιεί από την πλευρά του πως καθίσταται πλέον δυνατή μέσω διαδικτύου η έκδοση προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card του ΟΑΣΑ για ανέργους και ΑμΕΑ.

Ads

Ειδικότερα σε συνέχεια της επανεξέτασης του τρόπου έκδοσης των προσωποποιημένων καρτών ΑΤΗ.ΕΝΑ Card από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, επιτρέπεται η έκδοση των εν λόγω καρτών, με καταχώρηση στοιχείων, μέσω διαδικτύου και αποστολής τους στους δικαιούχους με ταχυδρομείο.

Η δυνατότητα αυτή παρέχεται στις κατηγορίες επιβατών με ολόκληρο κόμιστρο, στις κατηγορίες μειωμένου κομίστρου (επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών) και στους επιβάτες – δικαιούχους δωρεάν μετακινήσεων (άνεργοι, ΑμΕΑ).

Η έκδοση της κάρτας γίνεται με καταχώρηση στοιχείων, μέσω της ιστοσελίδας www.athenacard.gr, η οποία παρέχει το σύνολο των σχετικών πληροφοριών.

Σύμφωνα με τον Οργανισμό, οι προσωποποιημένες κάρτες ATH.ENA Card έχουν ξεπεράσει τις 400.000, αποδεικνύοντας τη μεγάλη δυναμική του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και την αποδοχή του από το επιβατικό κοινό. Υπενθυμίζεται πως ο αντίστοιχος μέσος όρος μηνιαίων Καρτών, με το παλαιό σύστημα, ανέρχονταν στις 250.000.

Οδηγίες για ανέργους και ΑμΕΑ

Οι ειδικές ομάδες, άνεργοι (εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ) και ΑμΕΑ, καλούνται να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους στην ιστοσελίδα athenacard.gr, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες.

Ο ΟΑΣΑ, συλλέγοντας τα παραπάνω στοιχεία, προχωρά στην έκδοση προσωποποιημένων καρτών, οι οποίες αποστέλλονται στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο δικαιούχος.

Η τελική ενεργοποίηση της Κάρτας, στην περίπτωση των ειδικών κατηγοριών, γίνεται κατόπιν σχετικής επιβεβαίωσης από την ΗΔΙΚΑ (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης).

Δείτε την πλατφόρμα του ΟΑΣΑ ΕΔΩ.

Τι είπε ο Σπίρτζης για τα περί κλοπής προσωπικών δεδομένων

Διέψευσε κατηγορηματικά την «είδηση» για κλοπή προσωπικών δεδομένων. «Ψευδής η είδηση ότι κλάπηκαν από τον ΟΑΣΑ προσωπικά δεδομένα γιατί δεν υπάρχουν» είπε και μίλησε για «μεγάλα συμφέροντα που θίχτηκαν από το ηλεκτρονικό εισιτήριο». 

«Μετά την εφαρμογή της προσωποποιημένης κάρτας ο ΟΑΣΑ τύπωνε μαζικά σε ένα κέντρο τις κάρτες, κάποιοι εισέβαλαν έκαναν εμπρησμό, ήρθε η Πυροσβεστική και προφανώς τα στοιχεία αυτά καταστράφηκαν», είπε ο Χρήστος Σπίρτζης. 

Όπως τόνισε, πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι τα μέσα σταθερής τροχιάς. Ανακοίνωσε ότι τον Ιούνιο η διαδρομή με τρένο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3 ώρες και 20 λεπτά. Επιπλέον μίλησε για τα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Το φθινόπωρο θα είναι έτοιμη η γραμμή μέχρι το Αίγιο και δύο χρόνια μετά θα είναι και ηλεκτροδοτούμενη. Ήδη είναι σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για τη γραμμή από το Αίγιο στην Πάτρα, η οποία επίσης θα είναι ηλεκτροδοτούμενη, ενώ ο στόχος είναι μέχρι το 2020 θα έχει ολοκληρωθεί όλη η σιδηροδρομική ΠΑΘΕ.

Μέσα στον Φεβρουάριο βγαίνουν τρεις νέοι διαγωνισμοί όπως η σύνδεση της Λάρισας με τον Βόλο, Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα και μέσα στο 2018 θα είναι έτοιμη η γραμμή από Θεσσαλονίκη προς την ΠΓΔΜ. Μεγάλο στοίχημα είναι η σύνδεση των λιμανιών της Μαύρης Θάλασσας με τα λιμάνια της Βορείου Ελλάδας.

Από την 1η Φεβρουαρίου θα ξεκινήσουν νέα δρομολόγια, όπως από τον Πειραιά στο αεροδρόμιο, από τον Πειραιά στο Κιάτο, από τον Πειραιά στη Χαλκίδα.