«Η συζήτηση γύρω από την ημερομηνία ανοίγματος των σχολείων είναι ένα προπαγανδιστικό τρικ της κυβέρνησης για να μην μιλήσουμε για το ουσιώδες που είναι πως η κυβέρνηση, ούτε τώρα έχει κάποιο σχέδιο  για ασφαλές άνοιγμα των σχολείων και για την αναπλήρωση των τεράστιων εκπαιδευτικών κενών που αφήνει πίσω της η τηλε-εκπαίδευση» λέει στο tvxs.gr η Στέλλα Βαλαβάνη εκ μέρους της Ομοσπονδίας Γονέων Ελλάδας που υπογραμμίζει πως οι γονείς θέλουν ανοιχτά αλλά πρωτίστως ασφαλή σχολεία. 
 
Υπενθυμίζεται πως η Επιτροπή των επιστημόνων συνεδρίασε την Τρίτη για το θέμα του ανοίγματος των σχολείων χωρίς ωστόσο να καταλήξει σε κάποια απόφαση καθώς εκφράστηκαν διαφορετικές απόψεις. Η τελική εισήγηση μεταφέρθηκε για τις 4 Ιανουαρίου, με τις τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν πως είναι πιθανό τα σχολεία να ανοίξουν στις 11 Ιανουαρίου, τουλάχιστον τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία. 
 
Οι γονείς ετοιμάζονται για νέες κινητοποιήσεις, καθώς όπως εξηγούν στο tvxs.gr, κανένα από τα αιτήματα τους, τα οποία παραμένουν ίδια από την αρχή της πανδημίας, δεν έχει γίνει δεκτό από την κυβέρνηση, ενώ ταυτόχρονα «…η υπουργός μας αιφνιδιάζει με νομοσχέδιο που στόχο έχει να βγάλει στην αγορά εργασίας 13χρονα και 15χρονα παιδιά» εξηγεί η Στ. Βαλαβάνη.
 
Διαβάστε επίσης: Το άνοιγμα των σχολείων και οι νέες έρευνες που ανατρέπουν τα δεδομένα
 
Αραίωση των μαθητών και για λόγους υγείας και για την αναπλήρωση των κενών
 
«Εννιά μήνες τώρα, δεν έχει παρθεί κανένα μέτρο. Από την αρχή λέγαμε ότι θέλουμε λιγότερους μαθητές ανά τάξη, πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού και καθαριστριών και επαναλαμβανόμενα τεστ στην μαθητική κοινότητα» λέει η Στ. Βαλαβάνη. 
 
Προσθέτει επίσης, πως σήμερα, είναι περισσότερο από πριν επιτακτικό ένα σχέδιο ασφαλούς ανοίγματος των σχολείων καθώς η μαθητική κοινότητα, δεν θα εμβολιαστεί τους πρώτους μήνες. «Στα αστικά κέντρα συστεγάζονται δύο και τρία σχολεία. Εν μέσω πανδημίας, γίνεται να τα καταφέρουν οι δύο καθαρίστριες;»
 
Με δεδομένο ότι απ’ότι φαίνεται ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη δεν αλλάζει, η Στ. Βαλαβάνη επισημαίνει ότι πέραν του θέματος παντελούς έλλειψης πρόληψης για την υγεία των μαθητών και των οικείων τους, θα καταστήσει ανέφικτη την όποια προσπάθεια αναπλήρωσης κενών. Προσθέτει πως αίθουσες υπάρχουν και καθηγητές επίσης αλλά η κυβέρνηση δεν έχει δώσει ούτε ένα ευρώ για την παιδεία. 
 
«Είμαστε μισή σχολική χρονιά σε τηλε-εκπαίδευση. Τα εκπαιδευτικά κενά είναι τεράστια, δεν μπορούν να καλυφθούν με 27 μαθητές ανά τάξη. Η τηλε εκπαίδευση έχει αφήσει τεράστιο κενό. Ακόμα και εκεί που προχωράει, πρέπει να γίνει ουσιώδης επανάληψη. Μεγάλος αριθμός παιδιών κάνει μάθημα  με κινητά σε οθόνες 17 ιντσών. Τα σπίτια μας δεν έχουν κατοστάρια ίντερνετ, το σύστημα δεν λειτουργεί και υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις σε καθηγητές παντού στην Ελλάδα. Γι’αυτό η υπουργός, έβαλε θέμα βαθμολογίας, για να μην αναγκαστεί να παραδεχτεί ότι η τηλε-εκπαίδευση έχει αποτύχει. Μέσω fake news διαδίδουν το αντίθετο, όμως οι γονείς και τα παιδιά γνωρίζουν καλά ποια είναι η πραγματικότητα»
 
Η κυβέρνηση ωθεί τα παιδιά μας στο να απαξιώνουν τη γνώση
 
Οι γονείς διαπιστώνουν, πως τα παιδιά είναι εξαντλημένα. «Έχουν αρχίσει επίσης να απαξιώνουν τη γνώση και έχει ευθύνη η κυβέρνηση γι’αυτό» λέει η Στ. Βαλαβάνη η οποία υπογραμμίζει, πως με τον τρόπο που χειρίζεται η κα Κεραμέως το θέμα, δεν εξασφαλίζεται η ασφαλής και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά.  
 
«Παίρνονται μέτρα για να πεταχτούν τα παιδιά μας στον Καιάδα. Γιατί το νομοσχέδιο για επαγγελματική κατάρτιση είναι για να βγουν 13χρονα και 15χρονα  στην αγορά εργασίας. Γιατί είναι πρόκληση να αλλάζουν εν μέσω της χρονιάς, εν μέσω πανδημίας τον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ  με δύο μηχανογραφικά. Είναι τραγικό που με κλειστά σχολεία κάνουν τόσο δραστικές αλλαγές.

Ads

Μιλάνε για αναβάθμιση ΑΕΙ, και δεν αναβαθμίζουν το δημοτικό, το γυμνάσιο και το λύκειο με ουσιαστική ενίσχυση. Αντιθέτως το υποβαθμίζουν. Φέρνουν τράπεζα θεμάτων που είναι μια παπαγαλία με σκόρπιες γνώσεις που οδηγεί τα παιδιά στην παραπαιδεία. Ένα μέτρο που δοκιμάστηκε και απέτυχε. Για όλα αυτά, οι γονείς ετοιμάζουμε νέες κινητοποιήσεις άμεσα».