Τα ανώτατα στελέχη της ναυτιλιακής εταιρείας, όπως φαίνεται, είχε στόχο ο 70χρονος δράστης και αυτόχειρας στο μακελειό της Γλυφάδας. 

Ads

Νεκροί από τις σφαίρες του πρώην υπαλλήλου της ναυτιλιακής εταιρείας έπεσαν η ιδιοκτήτρια της εταιρείας ηλικίας 67 ετών, ο συνιδιοκτήτης και διαχειριστής και ένας πρώην καπετάνιος, υπάλληλος της εταιρείας ο οποίος -όπως λέγεται- προσπάθησε να τον ηρεμήσει.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες νεκροί από τα πυρά του Αιγύπτιου έπεσαν η αδερφή του εφοπλιστή Σπύρου Καρνέση, Μαρία Καρνέση, ο διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής, Αντώνης Βλασάκης, ο οποίος ήταν παντρεμένος με την αδελφή της Μαρίας Καρνέση, και ο πρώην καπετάνιος και υπάλληλος στο λογιστήριο της εταιρείας Ηλίας Κουκουλάρης.

Ο δράστης και στη συνέχεια – όπως δείχνουν τα πρώτα στοιχεία – αυτόχειρας, σε κατάσταση αμόκ με μια καραμπίνα στα χέρια και φωνάζοντας «ήρθα να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα» ανέβηκε στον ημιώροφο του κτηρίου.

Ads

Ο εμπλεκόμενος στην απίστευτη τραγωδία φέρεται να είναι ένας πρώην εργαζόμενος, αιγυπτιακής καταγωγής, ο οποίος δούλευε για χρόνια ως επιστάτης στο σπίτι της οικογένειας Καρνέση στους Πεταλιούς και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες φέρεται να είχε απολυθεί.

Κ. Δημογλίδου, εκπρ. ΕΛ.ΑΣ.: Ο δράστης μάλλον είχε αυτοπυροβοληθεί στο κεφάλι

«Η επίθεση του δράστη είχε ως αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό τριών ατόμων μεταξύ των οποίων και η ιδιοκτήτρια της εταιρείας. Ο δράστης ο οποίος εργαζόταν για την οικογένεια βρέθηκε νεκρός σε άλλο χώρο από τους τρεις νεκρούς της εταιρεία» αναφέρει η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, κ. Κωνσταντίνα Δημογλίδου σχετικά με την αιματηρή επίθεση.

«Δίπλα του βρέθηκε το όπλο της έκνομης ενέργειάς του και μάλλον είχε αυτοπυροβοληθεί στο κεφάλι. Θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση, ενώ οι αρμόδιες υπηρεσίες εργάζονται σύμφωνα με την Ποινική Δικονομία για την πλήρη διαλεύκανση αυτής της υπόθεσης» είπε καταλήγοντας.

Ποια είναι η ναυτιλιακή

Η ναυτιλιακή είναι η European Navigation, που δραστηριοποιείται στα δεξαμενόπλοια.

Η εταιρεία αναφέρει στην ιστοσελίδα της ότι ιδρύθηκε το 1979 και έχει επί δεκαετίες διαχειριστεί δεκάδες εμπορικά πλοία, δεξαμενόπλοια πετρελαίου και χημικών, ενώ «διαχειρίζεται σήμερα ένα στόλο περίπου 1.200.000 DWT υπό την European Product Carriers Ltd». Συγκεκριμένα, «δύο shuttle tankers DP2 Suezmaxes που κατασκευάστηκαν το 2013 στο STX (Κορέα), τέσσερα δεξαμενόπλοια LR2 και οκτώ δεξαμενόπλοια MR, όλα κατασκευασμένα μεταξύ 2001 και το 2005 και τρία μικρά δεξαμενόπλοια για την εγχώρια ελληνική αγορά που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2004 και 2006, ενώ υπήρχε προγραμματισμός προσθήκης ακόμη πέντε δεξαμενόπλοιων MR στο STX στην Κορέα ήδη την περασμένη δεκαετία. Οι εγκαταστάσεις της στην Γλυφάδα φιλοξενούν τις υπηρεσίες για «την τεχνική διαχείριση, τη λειτουργία, την ασφάλιση και το πλήρωμα».

Σύμφωνα με σειρά δημοσιευμάτων, η ναυτιλιακή έχει βρεθεί στο πρόσφατο παρελθόν στο προσκήνιο μέσω της δικαστικής διαμάχης στην οικογένεια Καρνέση για σειρά οικονομικών θεμάτων. Σημειώνεται ότι ο ιδρυτής της Σπύρος Καρνέσης έχει και το πλειοψηφικό ποσοστό σε γνωστή εταιρεία καυσίμων.