Σημαντικές αποκαλύψεις για τις σοβαρές ελλείψεις προσωπικού στην αρμόδια Υπηρεσία Πρασίνου της ΣΤΑΣΥ, που είναι επιφορτισμένη με τον καθαρισμό των γραμμών όχι μόνο στο Πειραιάς-Κηφισιά του ΗΣΑΠ αλλά και στη διαδρομή του τραμ, προχώρησε ο ο πρόεδρος των εργαζομένων ΣΤΑΣΥ, Παναγιώτης Κοντογιάννης, στον απόηχο της χθεσινής φωτιάς ανάμεσα στους σταθμούς «Νερατζιώτισσα» και «Ειρήνη».

Ads

Όπως επεσήμανε ο ίδιος μιλώντας στο Action24, μόλις 3-4 άτομα απαρτίζουν την εν λόγω Υπηρεσία, κάτι που καταδεικνύει το μεγάλο πρόβλημα ασφάλειας που υπάρχει.

Ο ίδιος μάλιστα σημείωσε πως η φωτιά οφειλόταν σε εξωγενή παράγοντα και όχι σε βλάβη του τρένου.«Για κάποιο λόγο πήραν φωτιά οι πευκοβελόνες» ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι όταν συνέβη το περιστατικό ο συρμός ήταν ακινητοποιημένος σε φανάρι.

Όπως είπε, μπήκε καπνός μέσα από τα παράθυρα του βαγονιού, οι επιβάτες πανικοβλήθηκαν, τράβηξαν τον μοχλό έκτακτης ανάγκης και άρχισαν να εκκενώνουν τον συρμό. «Ακριβώς τη στιγμή που τράβηξαν το χερούλι είδε και ο οδηγός ότι κάτι συμβαίνει, άναψε δηλαδή στην καμπίνα του φωτάκι. Δεν είχε πρόβλημα το τρένο για να του ανάψει κάποια ένδειξη. Δεν είχε τρόπο ο οδηγός να δει ότι κάτι συμβαίνει από κάτω» εξήγησε.

«Ο οδηγός, με το που είδε αυτό, κατευθείαν διέκοψε την παροχή του ρεύματος για να μην κινδυνεύσει κανείς και βοήθησε να εκκενωθεί ο συρμός» συμπλήρωσε.

«Το είδαμε χθες το βράδυ το τρένο, κατέβηκε στον Πειραιά στην τεχνική μας βάση. Το είδα κι εγώ προσωπικά γιατί κι εγώ τεχνικός είμαι. Δεν είδαμε να υπάρχει κάποια εμφανής βλάβη που να μπορούσε να προκαλέσει φωτιά» είπε.

Ads

Σε ερώτηση αν καθαρίζονται οι γραμμές του ηλεκτρικού, ο πρόεδρος των εργαζομένων ΣΤΑΣΥ είπε πως υπάρχει ένα τμήμα αλλά είναι υποστελεχωμένο. «Είναι 3-4 άτομα» ανέφερε για το τμήμα που έχει στην αρμοδιότητά του όλο το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ. «Εμείς τη λέμε Υπηρεσία Πρασίνου, είναι οι άνθρωποι που ασχολούνται με το κλάδεμα των δέντρων, με το μάζεμα των ξερών χόρτων» σημείωσε, αναφέροντας πως καθαρίζουν «από τον Πειραιά μέχρι την Κηφισιά, από τον Πειραιά μέχρι το Ασκληπιείο της Βούλας γιατί είναι και το τραμ. Συχνά βοηθούν εργολάβοι. Ένα υποστελεχωμένο τμήμα, περίπου η συχνότητα που θα περάσει από αυτό το σημείο είναι μια-δυο φορές τον χρόνο».