Με επιστολή του στο  tvxs.gr, o Σύλλογος Εργαζομένων ΓΓΙΦ (Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων που έχει μετονομαστεί από την παρούσα κυβέρνηση σε Γενική Γραμματεία Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων), διαψεύδει την καταγγελία στο site μας γυναίκας που ισχυρίστηκε πως καλούσε επί δέκα ημέρες στη γραμμή υποστήριξης κακοποιημένων γυναικών και δεν βρήκε ανταπόκριση.  

Ads

Προς απόδειξη των λεγομένων τους τα μέλη του Συλλόγου, εξηγούν μεταξύ άλλων πως: «Όπως προκύπτει και από περαιτέρω διερεύνηση που έγινε, στις 14/8/2020 η ως άνω κυρία κάλεσε 3 φορές διαδοχικά στην υπηρεσία μας στις: 13:30, 13:31 και 13:34, στη συγκεκριμένη βάρδια και λόγω των αδειών του καλοκαιριού υπήρχε ένα άτομο το οποίο εξυπηρετούσε άλλη γυναίκα από τις 13:20 έως τις 13:47. Στις 25/8 η κυρία Ζ. κάλεσε 1 φορά στις 20:59, ήταν σε αναμονή και μόλις το σήκωσε η σύμβουλος, η γραμμή έπεσε (για αυτό τον λόγο η συνομιλία διήρκεσε ένα δευτερόλεπτο). Την επομένη 26/8 η ως άνω κυρία απέστειλε μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου το οποίο απαντήθηκε αυθημερόν και εμπεριστατωμένα τόσο για τις ενέργειες που μπορεί να κάνει για να βοηθήσει τη φίλη της όσο και για τις δομές του δικτύου μας και τις υπηρεσίες που προσφέρουν».

Οι εργαζόμενοι-ες διευκρινίζουν επίσης ότι: «Σε κάθε περίπτωση, ως εργαζόμενες-οι θα θέλαμε να τονίσουμε ότι ο ρόλος της γραμμής είναι να παρέχει στοχευμένη συμβουλευτική στις γυναίκες θύματα βίας. Αυτό συνεπάγεται ότι απαιτούνται συγκεκριμένοι ή ιδιαίτεροι χειρισμοί προσαρμοσμένοι σε κάθε περίπτωση ακόμα κι αν αυτό προϋποθέτει κλήσεις μεγάλης διάρκειας. Επομένως, η γραμμή δε λειτουργεί σαν ένα τηλεφωνικό κέντρο μαζικής εξυπηρέτησης με διεκπεραιωτικό σκοπό αλλά στοχεύει στην εξατομικευμένη υποστήριξη των γυναικών που καλούν».

Απαντώντας στον ισχυρισμό της καταγγέλλουσας πως αντιμετωπίστηκε αγενώς τονίζουν: «Στα 9,5 χρόνια λειτουργίας της γραμμής υπήρξαν αρκετές ανάλογες περιπτώσεις που μία γυναίκα χρειάστηκε να καλέσει παραπάνω από μία φορές για να εξυπηρετηθεί. Πάντοτε όμως υπήρχε η κατανόηση και εμπιστοσύνη από πλευράς των γυναικών για τις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επίσης, θέλουμε να τονίσουμε κατηγορηματικά ότι στις 50.000 και πλέον γυναίκες που έχουν εξυπηρετηθεί από το 2011, οι σύμβουλοι έχουμε δείξει πάντα τον απαιτούμενο σεβασμό χωρίς να τους έχουμε κλείσει ΠΟΤΕ το τηλέφωνο».

Ads

Οι εργαζόμενοι-ες τονίζουν επίσης, την υπερπροσπάθεια που γίνεται από τη μεριά τους, παρά τις δύσκολες συνθήκες που διαρκώς αντιμετωπίζουν από την αρχή του έργου το 2011, προκειμένου να εξυπηρετηθούν όλες όσες καλούν και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: «Να τονίσουμε ότι τα στελέχη της γραμμής διαθέτουν όλα τα επιστημονικά εφόδια, έχουν προσληφθεί με διαδικασίες ΑΣΕΠ και εργάζονται επί σειρά ετών με ανανεούμενες συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου. Παρόλα αυτά προσφέρουν τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες, γεγονός που αποδείχτηκε κατά την περίοδο της καραντίνας, όταν ανταποκρίθηκαν πλήρως στις αυξημένες και έκτακτες απαιτήσεις των πρωτοφανών συνθηκών που βιώσαμε, υποστηρίζοντας πλήθος γυναικών».