Μεγάλο βαθμό καχυποψίας ανάμεσα στους Έλληνες απέναντι στα ΜΜΕ υπό τον φόβο των fake news αλλά και της προστασίας της ιδιωτικότητάς τους, βρίσκει η σχετική έρευνα της Prorata που δημοσιεύτηκε την Τετάρτη στην Εφημερίδα των Συντακτών. Μιλώντας στο tvxs.gr ο επικεφαλής Πολιτικών Ερευνών της εταιρίας Άγγελος Σεριάτος αναλύει τα χαρακτηριστικά των τριών «φυλών» στις οποίες χωρίζονται σύμφωνα με την Prorata οι πολίτες με βάση τις ενημερωτικές συνήθειες και τις στάσεις τους απέναντι στα ΜΜΕ. Ο κ. Σεριάτος εντοπίζει μια σημαντική έλλειψη προσφοράς μέσων ενημέρωσης που θα μπορούσαν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη μη δεξιών πολιτών, έλλειψη που συνιστά ένα επιχειρηματικό-οικονομικό παράδοξο.

Ακολουθεί η συνέντευξη με τον κο. Άγγελο Σεριάτο, επικεφαλής Πολιτικών Ερευνών της Prorata.: