Το 7ο Γυμνάσιο Αθηνών στο Παγκράτι επισκέφθηκε σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνοδευόμενος από την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως και την υφυπουργό, Σοφία Ζαχαράκη, με αφορμή το πέρασμα στη δεύτερη φάση της επιστροφής στα σχολεία, καθώς σήμερα μπήκαν και πάλι στις σχολικές αίθουσες οι μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου και οι μαθητές των Γυμνασίων.

Ads

Η επίσκεψη του πρωθυπουργού πραγματοποιήθηκε με φόντο τις έντονες αντιδράσεις και την ανησυχία για την επαναλειτουργία των σχολείων, καθώς μεγάλο μέρος των μαθητών δεν έκανε την εμφάνισή του ούτε σήμερα, αλλά και την απόρριψη του νομοσχεδίου που προωθεί το υπουργείο Παιδείας από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές. 

Ταυτόχρονα, αρνητικά σχόλια προκάλεσε το γεγονός πως, σε αντίθεση με τους μαθητές, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και τα υπόλοιπα κυβερνητικά στελέχη δεν έδειξαν να έχουν ως προτεραιότητα την τήρηση των κανόνων προστασίας της δημόσιας υγείας. Όπως ήταν φυσικό πολλά ήταν τα σχόλια από τους χρήστες των social media, που μετέτρεψαν σε trend την επίσκεψη του πρωθυπουργού στο σχολείο, αλλά για τελείως διαφορετικούς λόγους από αυτούς που επιδίωκε το επικοινωνιακό επιτελείο. 

«Η τηλεκπαίδευση αγκαλιάστηκε απ’ όλους»

Κατά την ομιλία του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε τις ευχαριστίες του στο εκπαιδευτικό προσωπικό για την «αφοσίωση και τις καλές υπηρεσίες που προσφέρει» και συνεχάρη μαθητές και καθηγητές, γιατί όπως είπε «περάσατε όλοι με άριστα τις εξετάσεις υπευθυνότητας, μαθητές και εκπαιδευτικοί».

Αναφερόμενος στις δράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας κατά την περίοδο της καραντίνας, υποστήριξε πως αποτελεί «ευχάριστη έκπληξη» το γεγονός ότι «η ακαδημαϊκή κοινότητα εναρμονίστηκε πλήρως με την τεχνολογία, έτσι η τηλεκπαίδευση αγκαλιάστηκε απ’ όλους για να προσφερθεί το καλύτερο αποτέλεσμα στα παιδιά». Ο πρωθυπουργός παράλληλα υποστήριξε ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση η πρόσβαση στην τεχνολογία να λειτουργήσει ως ευκαιρία για να δημιουργηθούν νέες διακρίσεις, συμπληρώνοντας πως αυτό είναι κάτι το οποίο το ελληνικό δημόσιο σχολείο έχει χειριστεί με πολύ αποτελεσματικό τρόπο.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια συζήτησης με το διδακτικό προσωπικό ανέφερε ότι «θέλει πολλή προσοχή» εφεξής, αλλά όπως είπε «από τη στιγμή που οι ειδικοί μάς έδωσαν το “πράσινο φως” και από τη στιγμή που έχουμε -και πρέπει να το πούμε αυτό- και δείγματα γραφής από άλλες χώρες που δεν τα είχαν καταφέρει τόσο καλά όσο τα καταφέραμε εμείς, που άνοιξαν τα σχολεία τους νωρίτερα, χωρίς αυτή τη στιγμή να έχει παρατηρηθεί καμία έξαρση είτε στο μαθητικό πληθυσμό είτε στους διδάσκοντες, καθηγητές και δασκάλους, αισθανόμαστε άνετα και εμείς να πάμε στο επόμενο στάδιο».

Ισχυρίστηκε ότι επιμένει στην κανονικότητα της κοινωνικής ζωής του σχολείου, προσθέτοντας πως τα παιδιά είναι πάντα καλύτερα και ισορροπημένα όταν έχουν πρόγραμμα και αυτό ακολουθείται μέσα από την κανονικότητα του σχολείου. «Τώρα, θα έχουμε ακόμα μέχρι τις 12 Ιουνίου. Είναι σημαντικό ότι θα μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τη χρονιά όσο καλύτερα μπορούμε και μετά βέβαια να πάμε και στις Πανελλήνιες, στα χρονοδιαγράμματα τα οποία έχουμε προσδιορίσει, γιατί επιμένω πολύ, όχι μόνο στο μαθησιακό, το οποίο είναι το προφανές, αλλά και στην κανονικότητα της κοινωνικής ζωής του σχολείου. Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όταν τα παιδιά μένουν πολύ στο σπίτι, δεν διαχειριζόμαστε μόνο το υγειονομικό πρόβλημα, υπάρχουν και ζητήματα που αφορούν στον ψυχικό τους κόσμο. Τα παιδιά, νομίζω, ότι είναι πάντα καλύτερα και ισορροπημένα όταν έχουν πρόγραμμα. Και όταν αυτό το πρόγραμμα ακολουθείται μέσα από την κανονικότητα του σχολείου. Οπότε νομίζω και όσο θα περνάνε οι μέρες και θα βλέπουν και οι γονείς ότι τα πράγματα στα σχολεία λειτουργούν καλά, πιστεύω ότι θα αυξηθεί και η προσέλευση. Αν και καταλαβαίνω απόλυτα υπάρχουν και κάποιοι γονείς που μπορεί να έχουν ειδικούς λόγους που δεν θέλουν να στείλουν τα παιδιά στο σχολείο. Και αυτό είναι απόλυτα σεβαστό και ενδεχομένως και σε περιπτώσεις, επιβεβλημένο» είπε ο πρωθυπουργός.