Αίσθηση προκαλεί έγγραφο το οποίο διένειμε η διοίκηση του ΟΣΕ σε μηχανοδηγούς ενόψει της σημερινής επανεκκίνησης των δρομολογίων.

Ads

Σε αυτό περιλαμβάνονται εντολές-οδηγίες για «βραδυπορία» των συρμών, λόγω προβλημάτων και κινδύνων, όπως:

  • τμήματα χωρίς σήματα
  • τμήματα όπου έχει υποστεί καθίζηση το έδαφος
  • τμήματα όπου καταγράφεται φθορά των στρωτήρων
  • παρατημένα βαγόνια

Προκειμένου να περιοριστεί ο κίνδυνος, οι συρμοί σε κάποια σημεία έχουν εντολή να κινούνται μόλις με 10 χλμ. την ώρα, σε άλλα με 20, 25, 30, ενώ σε ελάχιστα με 50, 60 ή 80 χλμ. Το έγγραφο φαίνεται να αφορά την αμαξοστοιχία 41706 που είναι προγραμματισμένο να κινηθεί σήμερα προς την Ειδομένη.

Το έγγραφο αποκάλυψε με ανάρτησή του στο facebook ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας, σημειώνοντας:  «Οι σημερινές οδηγίες για την “πύλη εξόδου” της χώρας. Κατά τα λοιπά χτες ήθελε και Φλώρινα – Στρυμόνα ο ΟΣΕ. Χωρίς μοντάζ. Εις μνήμην…».