Αίσθηση προκαλεί έγγραφο το οποίο διένειμε η διοίκηση του ΟΣΕ σε μηχανοδηγούς ενόψει της σημερινής επανεκκίνησης των δρομολογίων.
Σε αυτό περιλαμβάνονται εντολές-οδηγίες για «βραδυπορία» των συρμών, λόγω προβλημάτων και κινδύνων, όπως:
- τμήματα χωρίς σήματα
- τμήματα όπου έχει υποστεί καθίζηση το έδαφος
- τμήματα όπου καταγράφεται φθορά των στρωτήρων
- παρατημένα βαγόνια
Προκειμένου να περιοριστεί ο κίνδυνος, οι συρμοί σε κάποια σημεία έχουν εντολή να κινούνται μόλις με 10 χλμ. την ώρα, σε άλλα με 20, 25, 30, ενώ σε ελάχιστα με 50, 60 ή 80 χλμ. Το έγγραφο φαίνεται να αφορά την αμαξοστοιχία 41706 που είναι προγραμματισμένο να κινηθεί σήμερα προς την Ειδομένη.
Το έγγραφο αποκάλυψε με ανάρτησή του στο facebook ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας, σημειώνοντας: «Οι σημερινές οδηγίες για την “πύλη εξόδου” της χώρας. Κατά τα λοιπά χτες ήθελε και Φλώρινα – Στρυμόνα ο ΟΣΕ. Χωρίς μοντάζ. Εις μνήμην…».
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >