Η κατάρρευση των αξιολογήσεων της efood στις σχετικές πλατφόρμες είναι το πρώτο χτύπημα από το κύμα αντιδράσεων που πυροδότησε η απόφαση της εταιρείας να στείλει τελεσίγραφο σε 115 εργαζόμενους της διανομείς ώστε αυτοί να μετατραπούν σε freelancer αλλιώς δεν θα ανανεώσει τις συμβάσεις τους. 

Ads

Χρήστες του διαδικτύου μαζικά σπεύδουν να αξιολογήσουν με τη χαμηλότερη δυνατή βαθμολογία τη γνωστή online delivery εταιρεία. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι τις τελευταίες ώρες έχει βρεθεί στα τάρταρα, σημειώνοντας βαρομετρικό χαμηλό όσον αφορά τη βαθμολογία στο Google Play φτάνοντας το 1, από το 4.7 που βρισκόταν.

Πολλοί επίσης είναι αυτοί που μπήκαν στη σελίδα της efood στο Facebook εκφράζοντας έντονη αποδοκιμασία, ενώ  άλλοι αφαίρεσαν την εφαρμογή της εταιρείας. Σημειώνεται πως από το πρωί έχουν δημιουργηθεί και σχετικά hashtag (#cancel_efood #uninstallefood) που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις των ελληνικών social media.