Την περασμένη Πέμπτη 3 Ιουνίου το ελληνικό διαδίκτυο γέμισε με τη δωρεά της Politis Group στο δήμο Αθηναίων τεσσάρων συσκευών καθαρισμού αέρα για εξωτερικούς χώρους, τύπου Pamares, που τοποθετήθηκαν στην πλατεία Ομονοίας στο πλαίσιο του δημοτικού προγράμματος συνεργασίας δημόσιου-ιδιωτικού τομέα «Υιοθέτησε την πόλη σου». Με το ζήτημα της αποτελεσματικότητας των συσκευών αυτών να παραμένει προς διερεύνηση και τον Δήμο να μην αποκλείει την τοποθέτηση τέτοιων συσκευών και σε άλλα σημεία της πρωτεύουσας, τίθεται το ερώτημα πού μπαίνει η γραμμή μεταξύ εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και δωρεάν δοκιμής.

Το θέμα «έπαιξε» ψηλά. Από τη μία οι περισσότεροι χρήστες των κοινωνικών δικτύων με σατιρική-κριτική διάθεση σχολίασαν την τοποθέτηση των συσκευών ως συνέχεια της λογικής του «Μεγάλου Περιπάτου» από τον Κώστα Μπακογιάννη. Από την άλλη πολλά ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, ποικίλων μάλιστα πολιτικών αποχρώσεων, ανέδειξαν τη δωρεά των φίλτρων Pamares στο δήμο Αθηναίων, αναπαράγοντας το δελτίο τύπου της Politis Group. Λίγες από αυτές, όπως για παράδειγμα το kathimerini.gr, σημείωναν ότι πρόκειται για προωθητική ενέργεια. Απορία ωστόσο προκάλεσε σε όσους έψαξαν λίγο περισσότερο το θέμα ότι ο δήμος Αθηναίων δεν εξέδωσε δελτίο τύπου για αυτή τη δράση.