«Ιδιαίτερες» σχέσεις φέρεται να έχει ο Άδωνης Γεωργιάδης με την εταιρεία δημοσκοπήσεων «Interview». Τα στοιχεία έρχονται στο φως, με φόντο την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για Εξεταστική Επιτροπή με αντικείμενο τη χειραγώγηση των ΜΜΕ και την καταγγελόμενη στενή σχέση της κυβέρνησης με συγκεκριμένες εταιρείες δημοσκοπήσεων.

Ads

Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών», ο αντιπρόεδρος της Ν∆ Άδωνις Γεωργιάδης προχώρησε σε απευθείας ανάθεση διενέργειας έρευνας σε εταιρεία δηµοσκοπήσεων, η οποία, σε έρευνες δημοφιλίας πολιτικών προσώπων, τον έδειχνε να βρίσκεται πάντα στην πρώτη τριάδα των δηµοφιλέστερων στελεχών της Ν∆.

Ο υπουργός Ανάπτυξης φέρεται να επικαλέστηκε την πανδημία για να παραγγείλει με απευθείας ανάθεση διενέργεια µιας έρευνας στην εταιρεία δηµοσκοπήσεων Interview, με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Όπως γράφει το ρεπορτάζ, το καλοκαίρι του 2020 το υπουργείο ανέθεσε στην εν λόγω εταιρεία τη «διενέργεια έρευνας αναφορικά µε τον ρόλο των δράσεων του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, µε τη χρηµατοδότηση του ΕΣΠΑ, για την καταπολέµηση των αρνητικών επιπτώσεων της πανδηµίας προς τον παραγωγικό τοµέα και ιδίως στις µικρές και µεσαίες επιχειρήσεις».

Η έρευνα κόστισε 19.500 ευρώ (24.180 ευρώ µε τον ΦΠΑ).

Ads

Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, ιδιοκτήτης και βασικός αναλυτής της εν λόγω εταιρείας είναι ο ∆ηµήτρης Βασιλειάδης, ο οποίος συνεργάζεται στενά µε το κανάλι «Βεργίνα TV» και τον δηµοσιογράφο Σ. Καλόγηρο, ο οποίος είναι κουµπάρος του Α. Γεωργιάδη και ανήκει στο περιβάλλον του Αντώνη Σαµαρά.

Μάλιστα, από τον ιστότοπο της εταιρείας Interview προκύπτει, ότι η πλειονότητα των ερευνών της έχει γίνει για λογαριασµό του συγκεκριµένου καναλιού. Και σε αυτές, όταν αφορούν πολιτικά πρόσωπα, ο Α. Γεωργιάδης φιγουράρει πάντα στην πρώτη τριάδα των δηµοφιλέστερων στελεχών της Ν.∆.

Χαρακτηριστικό παράδειγµα είναι η τελευταία δηµοσκόπηση της εταιρείας τον περασµένο Ιούνιο (για λογαριασµό του «Βεργίνα TV») που έφερνε τον Α. Γεωργιάδη τρίτο σε δηµοφιλία µετά τους κ. Παναγιωτόπουλο και Κικίλια.

Το αξιοσημείωτο είναι, ότι οι άλλες δημοσκοπήσεις που είχαν γίνει εκείνο το διάστημα, είχαν διαφορετικά, αντίθετα ευρήματα σχετικά με τον υπουργό.

Όπως επισημαίνεται στο δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών», η εν λόγω υπόθεση θα μπορούσε να γίνει αντικείμενο στην Εξεταστική Επιτροπή, καθώς, εκτός των άλλων αφορά και σε δημόσιο χρήμα.

Η απάντηση Γεωργιάδη 

Από την πλευρά του ο Άδωνις Γεωργιάδης, επιχείρησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις. Όπως είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας στο Status fm 107.7 στη Θεσσαλονίκη: «Με έπιασε γέλωτας. Ισχυρίζεται η ΕΦΣΥΝ ότι πληρώσαμε, εγώ δηλαδή, το υπουργείο μου, το ΕΣΠΑ εν πάσει περιπτώσει, την εταιρεία Interview του κυρίου Βασιλειάδη, με σκοπό να με ανεβάσει εμένα προσωπικά στους πίνακες της δημοφιλίας. Πριν την απευθείας ανάθεση με είχαν πρώτο σε αυτή την εταιρεία και μετά την απευθείας ανάθεση με είχαν τρίτο ή τέταρτο».

Σε ερώτηση για ποιο λόγο ήταν απευθείας η ανάθεση, ο Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε πως «ναι, ήταν απευθείας ανάθεση. Ζητούσε το ΕΣΠΑ μία γρήγορη έρευνα για την πανδημία και ασφαλώς μέσα στα όρια που ορίζει ο νόμος των 20.000 ευρώ, δόθηκε στην εταιρεία Interview. Θα μπορούσε να δοθεί σε μια οποιαδήποτε άλλη εταιρεία».

ΣΥΡΙΖΑ: «Πιάστηκε με τη γίδα στην πλάτη»

«Πιάστηκε με τη γίδα στην πλάτη» αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ για τον υπουργό Ανάπτυξης, ενώ σχολιάζοντας τη δήλωσή του πως τον «έπιασε γέλωτας» σημειώνει: «Δεν ξέρουμε όμως αν θα γελάει ο κ. Γεωργιάδης και όταν αρχίσουν οι διαδικασίες τις εξεταστικής επιτροπής που θα διερευνήσει όλα αυτά τα ζητήματα. Μάλλον κρύος ιδρώτας θα τον πιάσει».

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ

«Ο κ. Γεωργιάδης, που τις προηγούμενες ημέρες εκτόξευε καταγγελίες κατά του ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή την πρόταση για σύσταση εξεταστικής επιτροπής, σήμερα πιάστηκε με τη γίδα στην πλάτη. Όπως αποκαλύπτει σήμερα η Εφημερίδα των Συντακτών, έδωσε χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων από το Υπουργείο Ανάπτυξης με απευθείας ανάθεση στη δημοσκοπική εταιρία Ιnterview στην οποία εμφανίζεται ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς υπουργούς της κυβέρνησης την ώρα που σε όλες τις αντίστοιχες έρευνες βρίσκεται στον πάτο. Εταιρεία που συνεργάζεται σχεδόν αποκλειστικά με το γνωστό ακροδεξιό κανάλι Βεργίνα TV και τον κουμπάρο του κ. Γεωργιάδη , Σ. Καλόγηρο.

Ο κύριος Γεωργιάδης μάλιστα προσπάθησε να υποβαθμίσει το δημοσίευμα λέγοντας ότι τον έπιασε γέλιο. Δεν ξέρουμε όμως αν θα γελάει ο κ. Γεωργιάδης και όταν αρχίσουν οι διαδικασίες τις εξεταστικής επιτροπής που θα διερευνήσει όλα αυτά τα ζητήματα. Μάλλον κρύος ιδρώτας θα τον πιάσει».