«Θέλουμε να εξυγιάνουμε τον ΟΣΕ, εξαφανίζοντας τα προβλήματα που παρήγαγαν το ετήσιο έλλειμμα, και να εξορθολογίσουμε το χρέος» δήλωσε σήμερα ο γγ. του υπουργείου Μεταφορών, Χάρης Τσιόκας, υποστηρίζοντας πως «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μια μαϊμού εταιρεία χωρίς άδεια λειτουργίας, με παθητικό, που καρκινοβατούσε την οποία εξυγιαίνουμε».

Ads

Με δηλώσεις του στην τηλεόραση Σκάι, ο γγ του υπουργείου Μεταφορών δήλωσε πως «η εξυγίανση του ΟΣΕ είναι μια επιλογή για την οποία το πολιτικό σύστημα έπρεπε να προχωρήσει εδώ και καιρό για να μην επιβαρύνεται ο έλληνας πολίτης. Θέλουμε να εξυγιάνουμε τον ΟΣΕ, εξαφανίζοντας τα προβλήματα που παρήγαγαν το ετήσιο έλλειμμα, και να εξορθολογίσουμε το χρέος».

Ο κ. Τσιόκας υποστήριξε ότι η υποδομή, που θα περιλαμβάνει το δίκτυο που θα το πάρει ο όμιλος ΟΣΕ, θα είναι 100% κρατική. «Φτιάχνεται μια νέα εταιρεία. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μια μαϊμού εταιρεία χωρίς άδεια λειτουργίας, με παθητικό, που καρκινοβατούσε την οποία εξυγιαίνουμε» τόνισε ο Χάρης Τσιόκας.

Σύμφωνα με τον γγ. Μεταφορών, το δημόσιο θα μπορεί να παραχωρήσει τη διαχείριση για κάποια χρόνια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο σε κάθε περίπτωση το δημόσιο δεν παραιτείται του χαρακτήρα του να μπορεί να επηρεάζει τις επενδύσεις. Όσον αφορά την ΕΡΓΟΣΕ είπε ότι θα αναλαμβάνει το σύνολο των έργων στο σιδηρόδρομο με όρους ιδιωτικοοικονομικούς και επιχειρηματικούς. Για τη ΓΕΟΣΕ είπε ότι η περιουσία της αποτιμάται στα 4,7 δις. ευρώ, θα πρέπει να αξιοποιηθεί και μέσα από αυτό να αποκτήσει έσοδα ενώ ανέφερε ότι ιδρύεται η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.

Ads

ΕΠιπλέον, μιλώντας για πολλοστή φορά στο ραδιοφωνικό σταθμό του Σκάι, ο κ. Τσιόκας έκανε λόγο για το πλέον αξιόπιστο σχέδιο εξυγίανσης που θα γίνει νόμος του κράτους, σημειώνοντας πως κανείς δεν θα χάσει τη θέση εργασίας του. Αυτοί που θα φύγουν ως πλεονάζων προσωπικό, είπε ο γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών, θα πάνε σε άλλες θέσεις για τις οποίες, σε κανονικές συνθήκες, το δημόσιο θα είχε προκηρύξει θέσεις.

Διαβάστε επίσης:

Αποφασισμένη η κυβέρνηση για την αναδιάρθρωση του ΟΣΕ – Με απεργία διαρκείας προειδοποιεί η ΠΟΣ