Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας, με μια νέα καμπάνια, στοχεύει να αλλάξει ριζικά την κουλτούρα των Ελλήνων στο ζήτημα της αιμοδοσίας. Η εκστρατεία «bloodyuseless» έρχεται  να υπενθυμίσει πόσο χρήσιμο είναι να δίνουμε αίμα, στέλνοντας αυτό το μήνυμα, με έναν έξυπνο και χιουμοριστικό τρόπο, και στους νέους, στο πιο δραστήριο κομμάτι της κοινωνίας.

Ads

Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας σας χρειάζεται, να δώσετε αίμα και να διαδώσετε το μήνυμά του σε όλη την Ελλάδα. Για την ακρίβεια το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας είναι βαθύτερο και αρκετά πιο περίπλοκο. Το αίμα έχει μικρή διάρκεια ζωής και τα περιστασιακά φαινόμενα μαζικής αιμοδοσίας (τα λεγόμενα blood drives) που μπορεί να προκαλέσει μία διαφήμιση, έχουν πολύ περιορισμένο αντίκτυπο, καθώς το αίμα αυτό σύντομα θα λήξει και τα αποθέματα θα τελειώσουν. Αντίθετα, αυτό που απαιτείται είναι μια σταθερή ροή αίματος και μια συνολικότερη στροφή του κόσμου προς τον εθελοντισμό.

Το περσινο διαφημιστικό σποτ για το ΕΚΕΑ ενόχλησε ορισμένους ως «προκλητικό», όμως πέτυχε το σκοπό του και κατάφερε να δώσει μια μεγάλη ανάσα στα εθνικά αποθέματα αίματος, τα οποία όμως έχουν επιστρέψει ξανά σε απελπιστικά χαμηλά επίπεδα.

Έτσι οι δημιουργοί στρώθηκαν ξανά στη δουλειά και επιστρέφουν με κάτι ακόμα πιο ανατρεπτικό, συγκεντρώνοντας «epic fails». Bloodyuseless Vol2, λοιπόν, σε σκηνοθεσία και πάλι του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου, και με ένα σαφές μήνυμα: «Μπορεί κάποιες φορές να νιώθεις άχρηστος, Αλλά έχεις κάτι μέσα σου που είναι χρήσιμο. Δώσε αίμα και σώσε, όχι μία, αλλά τρεις ζωές».

Ξεκίνηστε και εσείς το αυτοτρολάρισμα και διαδώστε το σημαντικό μήνυμα αυτή της καμπάνιας. Μπορεί να είναι ένα απλό share στα social media ή ακόμα και ένα ολόδικό σας «epic fail» το οποίο θα συνοδεύσετε με το #bloodyuseless. Επισκεφτείτε τη σελίδα «bloodyuseless» στο Facebook και δώστε στην εκστρατεία για την αιμοδοσία «επικές διαστάσεις»