Στο πλαίσιο της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το 2010, o Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγών Πλοίων (ΣΕΕΝ) πρότεινε αυξήσεις της τάξης του 2% στους Έλληνες ναυτικούς που εργάζονται στα 5 υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια και στα πλοία της γραμμής Πάτρα-Ιταλία. Από την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) διαφώνησαν η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού και το Σωματείο «ΣΤΕΦΕΝΣΟΝ» που πρόσκεινται στο ΠΑΜΕ.

Ads

Αμέσως μετά την απόφαση του ΣΕΕΝ, ο εκπρόσωπος της εταιρείας Aegean Speed Lines, Γιάννης Δεπάστας, υπέβαλε την παραίτησή του από το ΔΣ του Συνδέσμου, εκφράζοντας την κάθετη διαφωνία του με την αύξηση υπό το πρίσμα ότι η γενικότερη οικονομική δυσπραγία της χρονιάς δοκιμάζει τα οικονομικά των ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Σε εκκρεμότητα παραμένει η υπογραφή ΣΣΕ με την ΕΕΝ, η οποία πρότεινε 3ετή σύμβαση με αύξηση 0,5% για το 2010, 2% για το 2011 και 2,2% για το 2012, γεγονός που βρίσκει αντίθετη την ΠΝΟ.