Δύο ήταν τελικά οι εταιρείες οι οποίες εμφανίστηκαν μέχρι τη λήξη της προθεσμίας της σχετικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την άγονη ακτοπλοϊκή γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης. Ωστόσο η μία από τις δύο ήταν η εταιρεία του Φ. Μανούση, η οποία προηγουμένως είχε κηρυχθεί έκπτωτη, μετά το χάος που προκλήθηκε το καλοκαίρι στη Σαμοθράκη λόγω βλάβης στα πλοία της. 

Ads

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η Εφημερίδα των Συντακτών, η μία εταιρεία που εκδήλωσε ενδιαφέρον ήταν «Zante Ferries» με το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Αδαμάντιος Κοραής». Η άλλη εταιρεία εμφανίστηκε με το πλοίο «ΣΑΟΝΗΣΟΣ», το οποίο μέχρι πριν από λίγες μέρες ανήκε στην εταιρεία «Αγιος Ευστάθιος Ναυτική Εταιρεία» του Φ. Μανούση και πραγματοποιούσε δρομολόγια στην επιδοτούμενη γραμμή με σύμβαση που είχε υπογράψει η εταιρεία το 2009 και έληγε στις 31/10/2019. Ίδιο πλοίο, άλλη εταιρεία. 

Την Πέμπτη ο υπουργός Ναυτιλίας θα αποφασίσει, όπως προβλέπει ο νόμος, ποια από τις δυο εταιρείες θα αναλάβει την εξυπηρέτηση της γραμμής μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2019 και σύμφωνα μάλιστα με την προκήρυξη αμέσως μετά την απόφαση του υπουργού θα υπογραφτεί και η σχετική σύμβαση. Για το επόμενο χρονικό διάστημα, δηλαδή μετά τις 31 Οκτωβρίου, η γραμμή θα προκηρυχτεί εκ νέου μαζί με το σύνολο των άγονων γραμμών της χώρας για τη νέα δρομολογιακή περίοδο (Νοέμβριος 2019-Οκτώβριος 2020).

Θυμίζουμε ότι τα πλοία «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» και «ΣΑΟΣ ΙΙ», τα οποία τον Αύγουστο παρουσίασαν βλάβη προκαλώντας το γνωστό κομφούζιο στη Σαμοθράκη, ανήκαν στην εταιρεία «Αγιος Ευστάθιος Ναυτική Εταιρεία» του πλοιοκτήτη Φ. Μανούση, στην οποία είχε ανατεθεί η εκτέλεση της επιδοτούμενης γραμμής με σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας που είχε υπογράψει η ανάδοχος εταιρεία το 2009 και λήγει στις 31/10/2019.

Ads