Με την ανακοίνωση της λίστας Πέτσα ήρθαν στο φως διάφορες ενδιαφέρουσες πτυχές της χρηματοδότησης της καμπάνιας κατά του κοροναϊού. Μία από αυτές αφορά την υπαίθρια διαφήμιση. 

Ads

Το ενδιαφέρον προκαλεί ότι, σύμφωνα με τη λίστα Πέτσα, δόθηκαν 300.000 στον Όμιλο Πολίτη για υπαίθρια διαφήμιση. Υπάρχουν όμως και δυο ακόμη πιο ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Το πρώτο είναι ότι στην πρώτη λίστα Πέτσα δεν υπάρχει σχετική αναφορά και το δεύτερο ότι τον Μάιο, ο όμιλος είχε ανακοινώσει στα ΜΜΕ ότι οδηγούμενος από την κοινωνική ευθύνη «διαθέτει στο Υπουργείο Υγείας 1.000 θέσεις προβολής σε στάσεις λεωφορείων, προκειμένου να επικοινωνήσει ακόμη πιο αποτελεσματικά το μήνυμα “Μένουμε Σπίτι”». 

Τελικά, όπως φαίνεται από την λίστα Πέτσα, το αίσθημα ευθύνης κοστολογήθηκε πάνω από 300.000 ευρώ. 

Ads