Έντονα σχολιάστηκε για ακόμη μία φορά απάντηση του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη στην οποία, μετά από καταγγελία μητέρας ότι δεν έβρισκε διαθέσιμο χειρουργείο για τον γιο της, ο ίδιος την κάλεσε να του αποστείλει τα στοιχεία του, για να λύσει το θέμα.

Ads

Συγκεκριμένα, ο χρήστης στο X επεσήμανε τον Άδωνη Γεωργιάδη σε ανάρτηση, καταγγέλλοντας ότι «ο γιός έχει ρήξη χιαστών. Για να χειρουργηθεί στο δημόσιο έχει τουλάχιστον 5 μήνες αναμονή. Τότε όμως θα πρέπει να δουλέψει σεζόν, γιατί η δουλειά του είναι εποχιακή. Οπότε δεν μπορεί να προγραμματίσει χειρουργείο. Ιδιωτικά ζήτησαν 3000. Μπράβο».

Ο υπουργός Υγείας, στη συνέχεια, απάντησε «καλημέρα σας και καλά Χριστούγεννα. Εάν το επιθυμείτε στείλτε μου ένα μήνυμα με τα στοιχεία σας και θα βρούμε σίγουρα διαθέσιμο χειρουργείο άμεσα καθώς λόγω των δωρεάν απογευματινών οι λίστες εκκαθαρίζονται με μεγάλη ταχύτητα. Πολλά περαστικά εύχομαι».

H πολίτης δήλωσε μετά πως «ο λόγος που έγραψα ότι έγραψα δεν ήταν για να μου κάνει ο υπουργός χάρη. Ότι ζω το ζουν όλοι οι Έλληνες αυτή τη στιγμή, που δεν έχουν μάθει να ζουν με ρουσφέτια. Καλύτερα να βάλω τα πόδια μου σε λίμνη με πιράνχας. Λυπάμαι για την κατάντια της δημόσιας υγείας. Ειλικρινά και πολύ».

Ads

Τέλος, ο υπουργός Υγείας απάντησε και πάλι στον χρήστη λέγοντας ότι «δεν ήθελα να σας κάνω καμία χάρη και δεν κάνω χάρες, απλά εμείς εδώ βλέπουμε κεντρικά όλη την ενιαία λίστα χειρουργείων και βλέπουμε που δημιουργούνται κενά λόγω των δωρεάν απογευματινών, που πλέον γίνονται σωρηδόν. Άρα μπορούμε να σας πούμε σε ποια κλινική δεν υπάρχει αναμονή. Η πρόθεση μου ήταν αγαθή αλλά όπως προτιμάτε. Καλά Χριστούγεννα και περαστικά».

Ακολουθεί ο διάλογος της μητέρας με τον Άδωνι Γεωργιάδη στο X