«Πήγατε και ανακαλύψατε ένα ψευδοπρόβλημα, ότι κάποιοι διασωληνώνονται εκτός ΜΕΘ. Έτσι κρίνουν οι γιατροί. Εγώ είμαι δημοσιογράφος και βουλευτής, δεν θα πάω να κάνω τη δουλειά του γιατρού» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδημητρίου, απευθυνόμενος σε βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, για να προσθέσει: «Δεν χρειάζονται όλοι να πάνε στη ΜΕΘ και πολλοί διασωληνώνονται εκτός ΜΕΘ.
Προσβάλλει τους γιατρούς αυτό που λέτε» τόνισε, κάνοντας λόγο για «μαρκετίστικο εύρημα» της αντιπολίτευσης προκειμένου να ασκήσει κριτική στην κυβέρνηση.

Ads

Σε εκείνο το σημείο, μάλιστα, υποστήριξε πως «κάποιος μπαίνει στη ΜΕΘ όταν έχει χάσει πια κάθε ελπίδα. Σαν να τον παραδίδει (σ.σ. ο γιατρός) στον Θεό και, πριν τον παραδώσει, τον βάζει στη ΜΕΘ».

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς διδάκτωρ της ιατρικής για να αντιληφθεί ότι ο λόγος του, τουλάχιστον στο επίμαχο σημείο, εμφανίζει χάλαση συνειρμών. Μοιάζει σαν κάποιου αγουροξυπνημένου ή κάποιου μισοναρκωμένου, έτοιμου να αποκοιμηθεί .Σίγουρα δεν αξίζει σοβαρού σχολιασμού.

Μια ελαφριά τηλεοπτική φιγούρα

Τα ευρήματα του συχνά δεν άντεχαν σε αυστηρή κριτική ωστόσο συνήθως διατυπώνονταν χαριτωμένα. Κάπως σαν διάλογοι της Finos Film. Τι οδήγησε λοιπόν έναν έμπειρο star και βουλευτή συμπολιτεύσεως  στο ART TV να λέει ότι είναι ψευδοπρόβλημα οι διασωληνώσεις εκτός ΜΕΘ και να κάνει λόγο για τις ΜΕΘ ως πρώιμους νεκροθαλάμους;

Ads

Κατά πάσα πιθανότητα, είναι η συνειδητή επιδίωξη της κατάπληξης που θα προκαλούσε ο κυνισμός του, και μάλιστα πολύ πέραν του μικρού ακροατηρίου της εν λόγω εκπομπής. Είχε πλήρη επίγνωση του τι σκόνη θα σηκωθεί με τα λεγόμενα του και δεν νομίζω να του ξέφυγε κατά λάθος η βρισιά και η βλαστήμια.

Δεν θα παραξενευόμουν μάλιστα αν τον έβλεπα να μοιράζει ιδιοχείρως το επίδικο video και να καταμετρά αγανακτισμένες αντιδράσεις που θα υπενθύμιζαν την ύπαρξη του και την διαθεσιμότητα του!

Τα πολύτομα άπαντα του Babi του ελαφράκι κινούνται πάντα στην ίδια εντυπωσιοθηρική κατεύθυνση. Επιζητά την αρνητική δημοσιότητα Αν προσπαθούσε να απαριθμήσει κάποιος τα θετικά λεχθέντα στις κατά καιρούς διατυπώσεις του Babi του ελαφράκι, δεν θα γέμιζε ούτε χαρτοπετσέτα. Με αυτά και με αυτά όμως, έστω κι αν δεν το έχει, κατέστη περιζήτητος.

Ο πολιτικός πλάνητας από γιακωβίνος της πολιτικής, κατέστη γιρονδίνος του εκσυγχρονισμού και πιο πρόσφατα προσελήφθη στον οίκο των Βουρβόνων. Κενός μεν στο περιεχόμενο, περισπούδαστος δε στο ύφος φαίνεται ότι έχει εκχωρήσει ο ίδιος στον μέγα τεχνίτη του λόγου, δηλαδή τον εαυτό του, ένα είδος ποιητικής άδειας. Η παραδοξολογία εξάλλου είναι δομικό στοιχείο μιας τηλεπερσόνας ελαφρού τύπου.

Το περίσσιο χαλάει το ίσιο

Η παροιμία ‘το περίσσιο χαλάει το ίσιο’ προειδοποιεί για τις επιπτώσεις της απώλειας του μέτρου. Τα περιστατικά αυτά δεν είναι λίγα τον τελευταίο καιρό και σχεδόν αναδεικνύουν μια παράλληλη πανδημία αμετροέπειας των κυβερνητικών τελάληδων.

Είναι μια εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση, αυτή που οδηγεί στην πλήρη απώλεια της πολιτικής υπεροχής κι αυτοκυριαρχίας και παράγει ένα λόγο ασυνάρτητο στην πηγή. Επ’ αυτού προστίθεται περιφερικά, η αγωνιώδης προσπάθεια τινών, μήπως τους προσέξει το αφεντικό, τώρα που δυσκολεύεται. Υπερβάλλων ζήλος πολιτικής διάκρισης ανάμεσα σε σειρήνες ασθενοφόρων και στις καμπάνες πλήθους τελετών. Εντελώς ανάρμοστο.

Με πένθος 17,7 χιλιάδων οικογενειών και με την αγωνία πολλών εκατοντάδων βαρέος πασχόντων να κλιμακώνεται καθημερινά, η χρήση μιας τέτοιας προκλητικής τεχνικής υπερέβη τα εσκεμμένα. Πίσω από την ελαφριά συμπαθή φιγούρα του Disney με το Babi to ελαφράκι αναδείχθηκε απροσχημάτιστα το σκληρό «κοράκι» του Λούκι Λουκ, των Morris – René Goscinny.

Ακόμη κι αν η προσβολή σε ζώντες και τεθνεώτες δεν τον απασχολεί καθόλου, ακόμη κι αν ο βαρήκοος ένοικος του Μαξίμου πήρε όντως το μήνυμα ότι διαθέτει και πολύ πιο σκληρούς οπισθοφύλακες (που τους έχει να γυαλίζουν τον πάγκο όσο διαπρέπουν στα υπουργεία κάτι άμπαλοι λιμοκοντόροι), πάλι χαμένος πάει ο κόπος!

Με την υπερβολή το έκαψε! Ποιος διανοείται να προβάλει σε τέτοιους καιρούς, το σκληρό πρόσωπο του Lee Van Cleef που υποδύεται το αφοσιωμένο και αδίστακτο κοράκι;