Η CB300R, η ελαφριά μοτοσυκλέτα φιλοσοφίας Neo Sports Café της Honda αποκτά ανεστραμμένο πιρούνι Showa ‘Separate Function Fork Big Piston’ (SFF-BP) USD 41 χλστ., και μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper clutch) ενώ ο υδρόψυκτος κινητήρας της με χωρητικότητα 286 κ.εκ. πληροί τις προδιαγραφές EURO5. Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει τετραπίστονη, ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα μπροστά, πλευστό δίσκο, ABS ελεγχόμενο από τη μονάδα IMU και μονό πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Φωτισμός full LED ολοκληρώνει την έξυπνα αναβαθμισμένη οθόνη LCD.
 
Μία γυμνή μοτοσικλέτα με μόνο τα απαραίτητα στοιχεία και λιτή φιλοσοφία συχνά επιβεβαιώνει το ‘ουκ εν τω πολλώ το ευ’. Είναι κάτι που η Honda έχει συνειδητοποιήσει εδώ και αρκετό καιρό, και το 18YM δημιούργησε την CB300R. Μέλος της οικογένειας Neo Sports Café – που περιλαμβάνει τη ναυαρχίδα CB1000R, την κατάλληλη για κατόχους διπλώματος A1, CB125R, και την πρόσφατα ανανεωμένη, τετρακύλινδρη CB650R μεσαίου βάρους– συνιστά ένα απόσταγμα απόλαυσης πάνω σε δύο τροχούς σε μία ιδιαίτερα ελαφριά ‘φόρμα’.
 
Αντιπροσωπεύοντας ένα σημαντικό βήμα για νέους ή νεαρούς αναβάτες, η CB300R γίνεται η πρώτη ‘μεγάλη’ μοτοσυκλέτα μετά από εκείνες της κατηγορίας των 125κ.εκ. Κινητήρας και πλαίσιο προσφέρουν συναρπαστική απόκριση και έντονες συγκινήσεις χωρίς το βάρος, το κόστος και το δίπλωμα που απαιτεί μία μοτοσυκλέτα μεγαλύτερου κυβισμού. Διαθέτοντας μάλιστα όλη τη μηχανολογική υπεροχή, τη σχεδιαστική φιλοσοφία, τον premium εξοπλισμό και την υψηλή ποιότητα κατασκευής ως εφόδια από το εργοστάσιο, είναι ιδανική για τη μύηση νέων αναβατών στον κόσμο της Honda. Από την άλλη, η CB300R αντιπροσωπεύει επίσης μία ελκυστική πρόταση για έμπειρους αναβάτες που επιθυμούν να μεταπηδήσουν σε μία κατηγορία μικρότερου κυβισμού στο πλαίσιο μιας ευρύτερης τάσης για downsizing.
 
Απολαυστική στην οδήγηση, εύκολη στη χρήση και με προσιτό κόστος ιδιοκτησίας, η CB300R προχωρά σε μία γενναία αναβάθμιση για το 22YM, που περιλαμβάνει την υψηλής ποιότητας εμπρόσθια ανάρτηση, ένα μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και συμμόρφωση του κινητήρα με το πρότυπο EURO5. Όπως και πριν, φέρνει ένα μοναδικό στυλ στους δρόμους των Ευρωπαϊκών πόλεων με μία μινιμαλιστική φιλοσοφία που μόνο απαρατήρητη δεν περνά.
 
Το μικρό βάρος – η CB300R ζυγίζει μόλις 144 κιλά μαζί με όλα τα υγρά της – χαρίζει στο μικρού κυβισμού ‘αστέρι’ της Honda ένα άμεσο πλεονέκτημα στον τομέα των επιδόσεων. Συνδυάζοντας έναν εύστροφο, υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 286 κ.εκ., με νέο μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και συμμόρφωση με το πρότυπο EURO5 για το 22YM, και επιπλέον τη μοναδική παρουσία μιας γυμνής μοτοσυκλέτας Neo Sports Café, η CB300R διαθέτει την τέλεια φόρμουλα για να προσελκύει και να εμπνέει αναβάτες νεαρής ηλικίας.
 
Το πλαίσιο συνδυάζει τμήματα από σωληνωτό και πρεσαριστό ατσάλι για μία ισορροπημένη ακαμψία που προσφέρει εξαιρετική αίσθηση και πληροφόρηση στον αναβάτη. Για το 22YM, η CB300R αποκτά, ως στάνταρ εξοπλισμό, ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function front Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41 χλστ.  (εφάμιλλων προδιαγραφών και ποιότητας με εκείνου της CB650R, με αλλαγές στη σκληρότητα και την απόσβεση)  καθώς και μία ακτινικά τοποθετημένη 4-πίστονη δαγκάνα, πλευστό δίσκο μπροστά χωρίς έδραση στην πλήμνη του τροχού, ABS ελεγχόμενο από τη μονάδα IMU και ελαστικά radial.
 
Ένα ατσάλινο τιμόνι, αναβαθμισμένη οθόνη οργάνων LCD και full LED φωτισμός αποπνέουν μία αίσθηση ποιότητας που καθιστά τον ιδιοκτήτη ακόμα πιο περήφανο.
 
Η 22YM CB300R θα διατίθεται με τις εξής χρωματικές επιλογές: Pearl Dusk Yellow, Mat Pearl Agile Blue (νέα και τα δύο για το 2022), Mat Gunpowder Black Metallic, Candy Chromosphere Red.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες & τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάνοντας κλικ εδώ