Φωτογραφίες από τη νέα, 4η γενιά του επιτυχημένου σουπερμίνι της – Yaris – το οποίο είναι μικρότερο σε μήκος και ύψος, αλλά μεγαλύτερο σε πλάτος από το υπάρχον υπό αντικατάσταση μοντέλο, έδωσε στη δημοσιότητα η Toyota.

Ads

To Yaris του 2020 βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική TNGA (Toyota New Global Architecture) με οδηγό την οποία προέκυψε η πλατφόρμα GA-B του Yaris, όπως επίσης προέκυψαν οι πλατφόρμες GA-K (των RAV4 και Camry) και GA-C (του Prius και του C-HR) που προηγήθηκαν. Σημειώστε ότι η πλατφόρμα GA-B θα χρησιμοποιηθεί επίσης για τη δημιουργία της νέας γενιάς μικρών αυτοκινήτων της ιαπωνικής εταιρίας.

image

image

Ads

Βασικό συστατικό της γκάμας του νέου Yaris αποτελεί η υβριδική του έκδοση, που είναι εφοδιασμένη με την 4η γενιά του υβριδικού «αυτοφορτιζόμενου» συστήματος της Toyota. Ο λόγος για το σύστημα “1.5 Hybrid Dynamic Force” που βασίζεται σε έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα, προσφέρει κατά 15% πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και επιτυγχάνει έναν εντυπωσιακό βαθμό θερμικής απόδοσης (40%), γεγονός που συνεπάγεται μείωση της κατανάλωσης κατά 20% και των εκπομπών CO2 κατά 15% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Σημειώστε ότι σχετικές έρευνες που διεξήγαγαν οι Ιάπωνες σε τρεις διαφορετικές πόλεις έδειξαν ότι ένα υβριδικό αυτοκίνητο σαν το Yaris κινείται σε ποσοστό 80% με μηδενικούς ρύπους σε αστικό περιβάλλον – γεγονός που εν μέρει εξηγεί και την επιμονή της Toyota στο συγκεκριμένο τύπο υβριδικού συστήματος παραγωγής ισχύος. Θυμίζουμε ότι η Toyota έχει 14,0 εκατομμύρια πωλήσεις υβριδικών οχημάτων στο ενεργητικό της, από τις οποίες τα 2,5 εκατομμύρια πραγματοποιήθηκαν στην Ευρώπη.

image

image

image

Βεβαίως δεν λείπουν και οι συμβατικές εκδόσεις του νέου Yaris, εφοδιασμένες με τρικύκλινδρους βενζινοκινητήρες 1,5 και 1,0 λίτρου.

Εντελώς αλλαγμένο είναι τέλος, το εσωτερικό όπου μεταξύ άλλων συναντάμε και μια νέα οθόνη infotainment, αλλά και έγχρωμο head up display (προβολή ενδείξεων στο παρμπρίζ) 10 ιντσών.