Την απουσία του μεταφορικού μέσου που ακούει στο όνομα pick up, από τον ψηφιακό κόσμο των emoji – που γιόρτασαν προχθές τη δική τους Παγκόσμια Ημέρα – ήρθε να καλύψει η Ford. Αν όλα πάνε καλά, σε λίγο καιρό στις γνωστές αυτές “φατσούλες” και εικονίδια τα οποία, λίγο πολύ, οι περισσότεροι γνωρίζουμε και χρησιμοποιούμε καθημερινά σε εφαρμογές μηνυμάτων σε κινητές συσκευές, θα προστεθεί και το γαλάζιο φορτηγάκι της Ford, που ήδη υπέβαλε σχετική πρόταση στο Unicode Consortium – το φορέα που αξιολογεί και εγκρίνει τα σχετικά εικονίδια – ώστε ένα pickup emoji, σχεδιασμένο σύμφωνα με τις τάσεις και ανάγκες της εποχής, να ενταχθεί από τις αρχές του 2020 στην επίσημα εγκεκριμένη λίστα του, που περιλαμβάνει 3.000 εικονίδια.
 
Ύστερα, λοιπόν, από πολλούς μήνες αυστηρά απόρρητων εργασιών εξέλιξης και δοκιμών, το πρώτο pickup emoji έρχεται να εκπροσωπήσει τους ανά τον κόσμο πελάτες pickup μοντέλων ζητώντας την αξιολόγηση και υπαγωγή του σε διεθνή πρότυπα κειμένου και συγκαταλέγεται μεταξύ των φιναλίστ για την επόμενη ενημέρωση emoji που προγραμματίζεται στις αρχές του 2020.

 
«Όταν οι πελάτες άρχισαν να ζητάνε ένα pickup emoji, ξέραμε ότι έπρεπε να βοηθήσουμε για να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο,» δήλωσε ο Joe Hinrichs, πρόεδρος, automotive της Ford. «Δεδομένης της παγκόσμιας δημοτικότητας των pickup μοντέλων της Ford, η εταιρεία ήταν πλέον πεπεισμένη ότι έπρεπε να βοηθήσει ώστε η παγκόσμια κοινότητα των χρηστών υπηρεσιών μηνυμάτων να αποκτήσει ένα νέο, pickup emoji.»
 
Η σχεδίαση του emoji συνάδει με τις τάσεις της εποχής. «Η ομάδα μας αφιέρωσε πολύ χρόνο ψάχνοντας σε ιστότοπους στους οποίους ανταλλάσσονται μηνύματα, συζητώντας με influencers και παρακολουθώντας τις ροές δεδομένων των social media ώστε να κατανοήσει τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας,» δήλωσε ο Craig Metros, design director, Ford Β. Αμερικής. «Ο κόσμος θέλει ένα pickup emoji που να είναι μοντέρνο, στιλάτο, να εκφράζει τις ιδέες τους και να αποτυπώνει τη φιλοσοφία ενός pickup μοντέλου. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα σύγχρονο εικονίδιο που ικανοποιεί όλους τους οπαδούς των συγκεκριμένων μοντέλων.»
 
Στην περίπτωση που το pickup emoji εγκριθεί στις αρχές του 2020, η σχεδίασή του θα προσαρμοστεί για όλες τις κινητές συσκευές ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών – από επαγγελματίες μέχρι δραστήριες οικογένειες και απλούς λάτρεις των emoji.

Ads