Το πρωτότυπο DS E-TENSE PERFORMANCE εξελίχθηκε ως ένα μοντέλο πολύ υψηλών επιδόσεων, με σκοπό να επιταχύνει την ανάπτυξη της τεχνολογίας για τα επόμενα σχέδια της DS Automobiles. Διαθέτει ισχύ 600 kW (815 ίππων), μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, ενώ το design του είναι αποκαλυπτικό σε σχέση με τη σχεδίαση των μελλοντικών μοντέλων της DS Automobiles
 
Από την γέννησή της το 2014, η DS Automobiles έχει θέσει την ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Καθώς είναι ο πρώτος premium κατασκευαστής που συμμετείχε στο Πρωτάθλημα της Formula E, η μάρκα εκμεταλλεύτηκε την επιτυχία της για να υποστηρίξει την έρευνα και την ανάπτυξή της πάνω στη βιώσιμη κινητικότητα.

Ads

Από το 2019, η DS Automobiles έχει ξεκινήσει να παρουσιάζει μια 100% ηλεκτρική γκάμα. Η μετάβαση αυτή επιταχύνεται, καθώς από το 2024, κάθε νέα πρόταση της DS Automobiles θα είναι μόνο 100% ηλεκτρική. Για να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην αγορά των ηλεκτροκίνητων, η DS Automobiles βασίζεται στην τεχνογνωσία της DS PERFORMANCE, του αγωνιστικού τμήματός της, με την ανάπτυξη ενός πρωτοτύπου που στοχεύει στη δοκιμή διαφορετικών καινοτομιών, προκειμένου να ενσωματωθούν στα επόμενα σχέδια της μάρκας.
 
Η DS E-TENSE PERFORMANCE παρουσιάζει ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα με σύστημα κίνησης από μονοθέσιο της Formula E. Η γεωμετρία της ανάρτησης είναι σε θέση να εγγυηθεί την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε δρόμους, όπως συμβαίνει συχνά σε αστικές πίστες αγώνων με “ταλαιπωρημένη” άσφαλτο και σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.
 
Το σύστημα παραγωγής και μετάδοσης ισχύος αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που δίνουν συνδυασμένη ισχύ 600 kW (250 kW εμπρός και 350 kW πίσω) που αντιστοιχεί σε 815 ίππους, με μέγιστη τιμή της ροπής να είναι 8.000 Nm στους τροχούς. Οι κινητήρες είναι και αυτοί εξελιγμένοι από την DS PERFORMANCE για τη Formula E και εκεί οφείλεται η κορυφαία τους απόδοση. Με άνευ προηγουμένου ικανότητα αναγέννησης 600 kW, το σύστημα μετάδοσης από την DS E-TENSE PERFORMANCE δίνει προτεραιότητα στην καλύτερη χρήση της ενέργειας και το φρενάρισμα γίνεται μόνο μέσω του συστήματος αναγέννησης.
 
Η μπαταρία είναι ένας από τους σημαντικούς πυλώνες του μοντέλου – εργαστηρίου πολύ υψηλής απόδοσης της DS E-TENSE PERFORMANCE. Είναι compact σε διαστάσεις και βρίσκεται μέσα σε “φωλιά” από ανθρακόνημα και αλουμίνιο, που είναι και αυτή σχεδιασμένη από την DS PERFORMANCE. Η θέση της είναι πίσω και στο κέντρο, για βέλτιστη κατανομή βάρους ανά άξονα.

Η μπαταρία της DS E-TENSE PERFORMANCE αξιοποιεί την εμπειρία από τους αγώνες ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αναπτύχθηκε από κοινού με την Total Energies και τη θυγατρική της Saft. Το αποτέλεσμα της έρευνας, κρύβει μια καινοτόμο χημεία και ένα αντίστοιχα προηγμένο σύστημα ψύξης για τις κυψέλες, σε αντίθεση με την τρέχουσα τεχνολογία. Αυτή η μπαταρία επιτρέπει φάσεις επιτάχυνσης και αναγέννησης έως και 600 kW, που είναι μοναδική επίδοση για αυτοκίνητο που προορίζεται για χρήση δρόμου και επιτρέπει την εξερεύνηση νέων οδών για τις μελλοντικές γενιές οχημάτων παραγωγής.
 
Το σκίτσο μιας μελλοντικής γλώσσας σχεδίασης της DS Automobiles
Ένα μοντέλο – εργαστήριο πολύ υψηλών επιδόσεων, όπως είναι η DS E-TENSE PERFORMANCE, είναι επίσης ένας χώρος εξερεύνησης για το DS DESIGN STUDIO PARIS.

Το εμπρός μέρος αποκαλύπτει μια νέα επιφάνεια στη θέση της γρίλιας, που ορίζει εμφανισιακά τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το έχουμε δει ήδη στο DS AERO SPORT LOUNGE να προβάλει το λογότυπο της DS Automobiles με ένα τρισδιάστατο εφέ και με ένα επίσης ειδικό εφέ “καλωσορίσματος” με τα φώτα.
 
Και στις δύο πλευρές, τα νέα φώτα ημέρας συνδυάζουν τεχνολογία και σχεδίαση, σε ένα αποτέλεσμα με πρωτοφανή λεπτότητα και κομψό σχήμα, για να προσφέρουν μεγάλη εμβέλεια φωτισμού. Συνολικά, αποτελούνται από 800 LED για να προκύπτει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δύο κάμερες τοποθετημένες αντί για προβολείς, είναι εκείνες που συμπληρώνουν την οπτική ταυτότητα της DS E-TENSE PERFORMANCE, ενώ παράλληλα επιτρέπουν τη συλλογή χρήσιμων δεδομένων για επεξεργασία από την κεντρική μονάδα του μοντέλου – εργαστηρίου οδήγησης.
 
Για να συμβαδίσει με την αεροδυναμική γραμμή, το αμάξωμα εισάγει ένα χρώμα που αλλάζει ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες και τη γωνία από την οποία βλέπει κανείς το αυτοκίνητο. Το χρώμα αλλάζει και δίνει ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, όπου η αντίθεση έχει τον πρώτο λόγο, με τις γυαλιστερές μαύρες επιφάνειες να απλώνονται μέχρι το καπό. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 21 ιντσών και εισάγουν ένα μοναδικό αεροδυναμικό προφίλ με τα ειδικά ένθετα που έχουν πάνω τους.
 
Στο cockpit τα bucket καθίσματα και το τιμόνι – απευθείας από τη Formula E – δημιουργούν ένα περιβάλλον αφιερωμένο στις υψηλές επιδόσεις. Η άνεση και η προσοχή στη λεπτομέρεια περικλείονται επίσης με το ειδικό ένθετο που αποτελείται από μαύρο δέρμα.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ

Ads