Όταν μια αυτοκινητοβιομηχανία συμμετέχει σε έκθεση αυτοκινήτου χωρίς αυτοκίνητα στο περίπτερό της, έχουμε να κάνουμε με γεγονός που αποτελεί είδηση. Στο περίπτερο λοιπόν της Volvo στην έκθεση Automobility LA του Λος Άντζελες, μια σειρά από διαδραστικές επιδείξεις τεχνολογίας θα βρίσκονται στις θέσεις που άλλοτε παρουσιάζονταν νέα μοντέλα. 
 
«Ονομάζοντας την έκθεση Automobility LA, οι οργανωτές της αναγνωρίζουν εξαρχής τις συνταρακτικές αλλαγές που επηρεάζουν τον κλάδο μας», δήλωσε ο Μόρτεν Λέβενσταμ (Mårten Levenstam), υπεύθυνος προϊοντικής στρατηγικής της Volvo Cars. «Θέλουμε να δείξουμε ότι λάβαμε το μήνυμα και αρχίζουμε μια συζήτηση για το μέλλον της αυτοκίνησης. Έτσι, αντί να εμφανίσουμε μια ιδέα για ένα αυτοκίνητο, επιλέξαμε να μιλήσουμε για την ιδέα του αυτοκινήτου. Μπορεί φέτος να μην κερδίσουμε το βραβείο του “αυτοκινήτου της έκθεσης”, αλλά αισθανόμαστε άνετα με αυτό. Γιατί, πολύ απλά, εδώ δεν πρόκειται για μια έκθεση αυτοκινήτου».
 
Παράλληλα με το δυνατό της μήνυμα, η Volvo Cars θα παρουσιάσει μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων από υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως το in-car delivery, το car sharing, το όραμά της για την αυτόνομη οδήγηση όπως προσδιορίστηκε στο πρωτότυπο Volvo 360c, αλλά και τη συνδρομητική υπηρεσία Care by Volvo. «Ο κλάδος μας αλλάζει. Αντί απλώς να κατασκευάζουμε και να πωλούμε αυτοκίνητα, θα παρέχουμε στους πελάτες μας την ελευθερία να μετακινούνται με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο», δήλωσε ο Χόκαν Σάμιουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars. «Προσφέρουμε στους πελάτες μας πρόσβαση σε ένα αυτοκίνητο, συμπεριλαμβάνοντας νέες ελκυστικές υπηρεσίες όπου και όποτε τις επιθυμούν».
 
Η Volvo Cars πιστεύει στη δύναμη των στρατηγικών συνεργασιών. Από κοινού με μεγάλες εταιρίες τεχνολογίας όπως η Amazon, η Google και η Nvidia, αλλά και με τεχνολογικά startup όπως η Luminar και η Zenuity, η Volvo βρίσκει καινοτόμες φόρμες αλληλεπίδρασης με νέους τύπους συνεργατών.
 
Με τη νέα της διακήρυξη Freedom to Move – ελευθερία μετακίνησης με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο – η Volvo δείχνει το δρόμο προς το μέλλον. Έως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, το μισό της ετήσιας παραγωγής αυτοκινήτων της θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το ένα τρίτο αυτόνομα οχήματα, ενώ η σουηδική εταιρεία θα δημιουργήσει και πάνω από 5 εκατομμύρια απευθείας σχέσεις με τους πελάτες της.

Ads