Το Mazda CX-5, το κομψό, ευρύχωρο και δυναμικό SUV της “αντισυμβατικής” ιαπωνικής εταιρίας, θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ευρώπη στις αρχές του επόμενου έτους με σημαντικές αναβαθμίσεις. Το Mazda CX-5 του 2022 παρουσιάζει την επιλογή του προγράμματος οδήγησης Mi-Drive, βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά, νέο στυλ και μεγαλύτερη διαφοροποίηση γκάμας, βελτιώσεις στα προσφερόμενα πακέτα εξοπλισμού, και την πρακτικότητα, καθώς και μια διευρυμένη γκάμα χαρακτηριστικών ασφαλείας.

Ads
  • Επιλογή προγράμματος οδήγησης, αναβαθμισμένη οδηγική αίσθηση και περιορισμένος θόρυβος από το δρόμο
  • Τρία νέα επίπεδα εξοπλισμού, με ξεχωριστά στιλιστικά χαρακτηριστικά
  • Αναβαθμισμένα πακέτα εξοπλισμού και πληρέστερη γκάμα τεχνολογιών ασφαλείας

Το CX-5 του 2022, παρουσιάζει την επιλογή του προγράμματος Mazda Intelligent Drive select (Mi-Drive), το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει το καταλληλότερο πρόγραμμα οδήγησης με το πάτημα ενός διακόπτη. Τα μοντέλα που εξοπλίζονται με i-Activ AWD θα εφοδιάζονται και με μία πρόσθετη λειτουργία εκτός δρόμου, η οποία κάνει την οδήγηση πιο φυσική κατά την κίνηση σε ανώμαλο και ολισθηρό οδόστρωμα.
 
Η επόμενη γενιά της αρχιτεκτονικής Skyactiv-Vehicle της Mazda υιοθετείται τώρα και στο CX-5 του 2022, εξελίσσοντας περαιτέρω το αμάξωμα, την ανάρτηση και τα καθίσματα, για να βελτιώσει την άνεση οδήγησης και να περιορίσει την κόπωση. Ο θόρυβος του δρόμου έχει επίσης μειωθεί σημαντικά, ιδιαίτερα όταν οδηγείτε σε ανώμαλο οδόστρωμα όπως είναι οι χωματόδρομοι.
 
Το μπροστινό μέρος του CX-5 του 2022, διαθέτει μια νέα, τρισδιάστατη μάσκα και νέας σχεδίασης πτέρυγα. Και τα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός όσο και πίσω, έχουν επίσης επανασχεδιαστεί, ενώ προστέθηκε και ένα νέο εξωτερικό χρώμα, το Zircon Sand. Τα τρία νέα επίπεδα εξοπλισμού περιλαμβάνουν στιλιστικές διαφορές για να καθορίσουν τον ξεχωριστό τους χαρακτήρα.
 
Newground:
Διαθέτει προστατευτικές ποδιές σε ασημί απόχρωση, στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα και τα διακοσμητικά των θυρών, μαύρα καλύμματα πλευρικών καθρεφτών, πράσινες λεπτομέρειες στην μπροστινή μάσκα και ζάντες αλουμινίου 19″ σε μαύρη απόχρωση. Το εσωτερικό συνδυάζει ταπετσαρίες από σουέτ με εμφανείς ραφές και περσίδες των αεραγωγών του κλιματισμού, σε πράσινο lime.
 
Homura Plus:
διαθέτει ένα σπορ, γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα στη μάσκα, στη χαρακτηριστική πτέρυγα, το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, στα φρύδια των φτερών, στα διακοσμητικά των θυρών και στους καθρέφτες, χαρίζοντας στο αμάξωμα μια έντονα σπορ εμφάνιση. Οι ζάντες αλουμινίου των 19” διαθέτουν βαφή σε μαύρο μεταλλικό χρώμα και η μπροστινή μάσκα ενσωματώνει κόκκινες πινελιές. Οι κόκκινες εμφανείς ραφές ξεχωρίζουν στα μαύρα δερμάτινα καθίσματα, το τιμόνι, το μοχλό των ταχυτήτων και τα πάνελ των θυρών.
 
High Plus:
συνδυάζει ένα ενιαίο, μονόχρωμο εξωτερικό που αναδεικνύει την ομορφιά των δυναμικών επιφανειών του Kodo design. Το έντονο γυαλιστερό χρώμα των ασημένιων ζαντών αλουμινίου 19”, συμβάλλει στη  μεταλλιζέ εμφάνιση του αυτοκινήτου. Το εσωτερικό διαθέτει την απαλή υφή του δέρματος Nappa, και την  πολυτέλεια του γνήσιου ξύλου.
 
Το εσωτερικό του CX-5 του 2022 διαθέτει τώρα και σύστημα ασύρματης (επαγωγικής) φόρτισης κινητού τηλεφώνου Qi, στην κεντρική κονσόλα. Το διπλής όψης και δύο τμημάτων, πάτωμα του χώρου αποσκευών βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το κατώφλι του πορτμπαγκάζ βοηθώντας έτσι την εύκολη φόρτωση. Τα μοντέλα με επίπεδο εξοπλισμού Newground διαθέτουν επίσης πάτωμα στο χώρο αποσκευών με αδιάβροχη πλευρά, για απροβλημάτιστη φόρτωση βρεγμένων ή λερωμένων αντικειμένων.
 
Η αναβαθμισμένη γκάμα των συστημάτων ασφαλείας i-Activsense περιλαμβάνει πλέον σύστημα υποβοήθησης σε ταξίδι ή μποτιλιάρισμα (Cruise & Traffic Support – CTS). Το CTS συμβάλλει στη μείωση της κόπωσης του οδηγού, βοηθώντας με το γκάζι, το πεντάλ φρένου και το τιμόνι, σε περιπτώσεις που πέσετε σε μποτιλιάρισμα. Τέλος, οι μπροστινοί προσαρμοζόμενοι προβολείς LED (ALH) έχουν επίσης εξελιχθεί παρέχοντας καλύτερο έλεγχο της κατανομής της δέσμης των προβολέων.
 
Οι διαδοχικές αναβαθμίσεις και βελτιώσεις σε κάθε τομέα του αυτοκινήτου οδήγησαν το CX-5 να εξελιχθεί σε ένα βασικό μοντέλο που αντιπροσωπεύει περίπου το 35% ετήσιων πωλήσεων της εταιρείας στον κόσμο και το 21% στην Ευρώπη.
 
27 μήνες – ξανά – στην Ελλάδα
Η ανακοίνωση για την ανανέωση του Mazda CX-5 για το 2022 συνέπεσε με τη συμπλήρωση 27 μηνών επανα-λειτουργίας της Mazda στην Ελλάδα. Ήταν τον Ιούνιο του 2019 που η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελληνική αγορά με τη Mazda Autoone – εταιρία μέλος του ισχυρού  Ομίλου Συγγελίδη – μετά από 10 χρόνια απουσίας. Με την ευκαιρία αυτή διοργανώθηκε ειδική εκδήλωση στην οποία παρουσιάστηκε το όραμα και η στρατηγική της μάρκας, στο πλαίσιο της οποίας αναμένεται η Mazda να προσφέρει πλήρως ή μερικώς εξ-ηλεκτρισμένα μοντέλα σε όλη της την γκάμα μέχρι το 2030, ενώ μέχρι το 2050 η εταιρία θα έχει επιτύχει την πολυπόθητη ανθρακική ουδετερότητα.
 
Όπως αναφέρεται και στο σχετικό δελτίο τύπου:
Η προστασία του περιβάλλοντος και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι βασικός στόχος για τη Mazda. Η ιαπωνική μάρκα δεσμεύεται, έως το 2050, να γίνει ουδέτερη σε άνθρακα, σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της. Για να επιτευχθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος, η Mazda ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που ονομάζεται «Προσέγγιση πολλαπλών λύσεων», η οποία υποστηρίζει ότι όλες οι διαθέσιμες λύσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, και για να ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες ατομικής μετακίνησης ή σε τοπικές συνθήκες. Στόχος της Mazda είναι να έχει όλα της τα νέα μοντέλα, πλήρως ή μερικώς εξ-ηλεκτρισμένα έως το 2030, ενώ ταυτόχρονα να τελειοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως – όλα σύμφωνα πάντα με το όραμα της εταιρείας στην κατασκευή αυτοκινήτων για όσους αγαπούν την οδήγηση.
 
Μέσα από παγκόσμιες συνεργασίες και καινοτόμες υπηρεσίες όπως το MyMazdaApp, η αντισυμβατική μάρκα σχεδιάζει μία νέα εποχή, όπου η μετακίνηση προσφέρεται ως υπηρεσία προσβλέποντας στη σύνδεση των ανθρώπων μεταξύ τους και τη σύνδεση τους με την κοινωνία.”
 
Επίσης, με το 99% των αυτοκινήτων Mazda να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, δεν έλειψε στη διάρκεια της βραδιάς αυτής και μια αναφορά στην παρουσία των ιαπωνικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα:
 
“Σύμφωνα με στοιχεία ταξινομήσεων, στην Ελλάδα υπάρχει μια σημαντική μερίδα καταναλωτών που επιλέγει αυτοκίνητα Ιαπωνικών μαρκών, συγκεκριμένα 1 στους 4. Παραδοσιακά,  οι καταναλωτές αυτοί αναζητούν αυτοκίνητα που ακόμα παράγονται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου αφού το Made in Japan είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και της  αδιαμφισβήτητης αξιοπιστίας. Σήμερα η Mazda αποτελεί μεμονωμένο παράδειγμα εταιρίας αυτοκινήτων που διατηρεί τις γραμμές παραγωγής της στην Ιαπωνία προσφέροντας καθαρόαιμα Made in Japan μοντέλα.”
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ