Τον γύρο του διαδικτύου κάνουν τις τελευταίες ώρες οι φωτογραφίες από τη νέα καμπάνια της σοκολάτας Lacta, που περιλαμβάνει φωτογραφίες 28 αληθινών ζευγαριών, με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, χρώμα, εθνικότητα, ηλικία και άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Ads

Η διαφημιστική καμπάνια με σύνθημα «αγκάλιασε όλες τις γεύσεις της αγάπης» στέλνει το δικό της μήνυμα κατά των διακρίσεων, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα να προκαλέσει διαδικτυακή φρενίτιδα.

«Η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο. Δεν έχει κανόνες και όρους. Η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις. Κάθε ερωτευμένο ζευγάρι την αισθάνεται διαφορετικά. Γι’ αυτό και η αγάπη δεν έχει μόνο μία γεύση, αλλά αμέτρητες, που όλες αξίζουν να τις αγκαλιάσουμε», αναφέρεται στη σελίδα της καμπάνιας Act For Love.

Κάθε ζευγάρι στη νέα καμπάνια της Lacta έχει τη δική του ξεχωριστή και μοναδικά ρομαντική ιστορία που μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Ads

Παρά το δυνατό της μήνυμα η καμπάνια έχει διχάσει τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς πολλοί είναι αυτοί που τη χαρακτηρίζουν «απαράδεκτη» και «προκλητική». Βρισκόμαστε στο 2019 και όπως αποδεικνύεται οι ημερομηνίες δεν είναι τίποτα άλλο παρά νούμερα. Οι κλειστόμυαλοι θεωρούν ότι σαν προϊόν που απευθύνεται κυρίως σε παιδιά, προβάλλει λανθασμένα πρότυπα. Προφανώς αυτή η μεριδά κόσμου η αγάπη δεν είναι ένα δεδομένο δικαίωμα για όλους. Ωστόσο, υπάρχει κι η άλλη μερίδα κόσμου που επικροτεί τους δημιουργούς και στηρίζει την καμπάνια.

Η Lacta και η φωτογράφος Chloe Kritharas Devienne σε προσκαλούν να γνωρίσεις όλες τις διαφορετικές γεύσεις της αγάπης, στην έκθεση φωτογραφίας #ActForLove, με πρωταγωνιστές 28 αληθινά ζευγάρια με μοναδικές ιστορίες, 14-23 Φεβρουaρίου στο City Link, στο κέντρο της Αθήνας.για κάποιους η αγάπη δεν είναι ένα δεδομένο δικαίωμα για όλους.

image

image

image

image

image

image