Με την αμερικανική Chevron φαίνεται ότι τα έχουν βάλει η γνωστή ομάδα “The Yes Men”, καθώς και οι “Rainforest Action Network” και “Amazon Watch.” Μετά, λοιπόν, την πετυχημένη παρωδία της καμπάνιας της εταιρείας, με την δημιουργία “ψεύτικου” site και δελτίου τύπου, τα οποία αποκάλυπταν την απαράδεκτη πολιτική της εταιρείας απέναντι στο περιβάλλον, τώρα τη σκυτάλη καλούμαστε να πάρουμε όλοι μας.
Συγκεκριμένα, μέσω της ιστοσελίδας “Chevron Thinks we are Stupid”, το ευρύ κοινό καλείται να υποβάλει τις δικές τους ιδέες και παρωδίες των διαφημιστικών μηνυμάτων της εταιρείας πετρελαίου. Μοναδική προϋπόθεση: να καταγγείλουν, πάντα με χιούμορ, την καταστροφή που προκαλεί η Chevron στο περιβάλλον.
Και βέβαια δεν είναι λίγοι αυτοί οι οποίοι έσπευσαν πρόθυμα να βοηθήσουν, υποβάλοντας στην ιστοσελίδα τις δικές τους ιδέες και βίντεο.
Δείτε για παράδειγμα την εκδοχή πρόσφατης διαφήμισης της Chevron από την ομάδα “Funny Or Die.” Αυτό που κάνει την εκδοχή αυτή ξεχωριστή -και αστεία- είναι ότι οι πρωταγωνιστές της κάνουν κάτι ανήκουστο: λέει την αλήθεια.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >