Βρισκόμαστε στην εποχή όπου οι εφαρμογές γνωριμιών είναι το κυρίαρχο μέσο εύρεσης ερωτικού συντρόφου, πράγμα το οποίο προσπαθεί να ανατραπεί στην Ισπανία με έναν ιδιαίτερο τρόπο και μέσω γνωριμίας στα σούπερμαρκετ.
Συγκεκριμένα, έχει ξεκινήσει μία μόδα, η οποία έχει γιγαντωθεί μέσα από το TikTok, στην οποία οι εργένηδες αναζητούν συντρόφους στα σούπερμαρκετ χρησιμοποιώντας έναν κώδικα με βάση τα φρούτα.
To τρεντ αυτό έχει ξεκινήσει από τα υποκαταστήματα της αλυσίδας σούπερμάρκετ Mercadona όταν μία ηθοποιός η Vivy Lin δημοσίευσε ένα βίντεο στο TikTok με την ίδια να σπρώχνει ένα καροτσάκι σε ένα κατάστημα Mercadona και να μιλάει με κάποιον.
«Η ώρα για να τα φτιάξεις στο Mercadona είναι από τις 7μμ έως τις 8μμ», είπε.
Η διαδικασία για να κάνεις το ταίριασμα, σύμφωνα με τα όσα δημοσιεύονται στο TikTok, φέρεται να ολοκληρώνεται με το να σπρώχνεις το καροτσάκι σου στο τμήμα κρασιού του καταστήματος και να ελπίζεις ότι ένα άτομο που βρίσκεις ελκυστικό θα ανταποκριθεί θετικά.
@elareevesx Who’s tried this & does it work? 🤣 #mercadona #datingtipsforwomen ♬ original sound – Ela Reeves | Luxury Travel
Αυτό επεκτάθηκε και σε άλλα σουπερμάρκετ πλέον όπου και εκεί εντός μιας συγκεκριμένης ώρας μπορείς να πας για να ψάξεις την τύχη σου.
Επιπλέον, οι κωδικοποιήσεις είναι συγκεκριμένες όπως στις εφαρμογές που υπάρχουν για να βγεις ραντεβού, δηλαδή αν ψάχνεις για σοβαρή σχέση βάζεις τον ανανά στο καρότσι σου ανάποδα, αντίθετα αν ψάχνεις για one night stand βάζεις ένα μαρούλι ανάποδα.
@bettyabroadd Supermarkets are the new place to find love in Madrid😉Go get your flirt on friends!!❤️ #madrid🇪🇸 #lifeinspain #findinglove #supermercado ♬ original sound – Betty | 🇺🇸 in Spain
Τα ευτράπελα και τα αρνητικά
Καθώς η ιστορία έχει γίνει viral, έχει οδηγήσει σε μερικές περίεργες εικόνες.
Συγκεκριμένα, στην Μαδρίτη υπήρξαν αναφορές για ομάδες εφήβων που έσπρωχναν καροτσάκια σε καταστήματα το βράδυ, χωρίς να αγοράζουν προϊόντα.
Ένας άνδρας ντύθηκε από τους φίλους του ως γιγαντιαίος ανανάς μέσα σε ένα κατάστημα.
Στο Μπιλμπάο, η αστυνομία κλήθηκε σε ένα υποκατάστημα της Mercadona κατά τη διάρκεια της ώρας 19:00-20:00, λόγω των φασαριόζικων σκηνών στο εσωτερικό, αν και δεν χρειάστηκε να επέμβει.
Ένα τραγούδι, που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, οδήγησε περαιτέρω στην επιτυχία της τάσης, με τους στίχους: «Στο τμήμα κρασιού / Η καρδιά μου τρέχει / Ψάχνω για κάποιον ξεχωριστό / Που χρειάζεται η ψυχή μου».
Όμως, το σημαντικότερο πρόβλημα είναι υπάρχει με τους εργαζόμενους στα σούπερμαρκετ οι οποίοι καλούνται να μαζέψουν μη αγορασμένα προϊόντα που χρησιμοποιούνται αλλά και καροτσάκια από τους διαδρόμους.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >