Να αποκαλύψει ένα από τα διασημότερα κόλπα του αναγκάστηκε ο διάσημος μάγος Ντέβιντ Κόπερφιλντ.

Ads

Δικαστές είχαν την ευκαιρία να ρίξουν μια σπάνια ματιά στα σκηνικά των διάσημων ταχυδακτυλουργικών κόλπων του μετρ των εξαφανίσεων Ντέιβιντ Κόπερφιλντ. Μπόρεσαν μάλιστα και παρακολούθησαν μια από τις διάσημες εξαφανίσεις του Κόπερφιλντ κατά τη διάρκεια κατάθεσης για αγωγή αμέλειας από έναν Βρετανό, ο οποίος ισχυρίζεται ότι τραυματίστηκε πολύ σοβαρά όταν έπεσε σε παράσταση που έγινε στο Λας Βέγκας το 2013.

Ο φίλος του γνωστού μάγου και εκτελεστικός παραγωγός Κρις Κένερ αποκάλυψε στους δικαστές το μυστήριο πίσω από μια οφθαλμαπάτη του Κόπερφιλντ που έκανε να φαίνεται ότι εξαφανίστηκαν ταυτόχρονα περίπου 10 μέλη από το κοινό μιας παράστασης.

Ο ίδιος αποκάλυψε επίσης πως εργαζόμενοι του σόου οδηγούν γρήγορα τους θεατές σε συγκεκριμένους χώρους, πίσω από κουρτίνες, μέσα σε σκοτεινά δρομάκια και στο τέλος μέσα από μια κουζίνα, έτσι ώστε να φτάνουν γρήγορα στο πίσω μέρος του χώρου και να εμφανιστούν και πάλι.

Ο Μπένεντικτ Μορέλι, δικηγόρος του Γκάβιν Κοξ, που έχει καταθέσει την αγωγή ισχυρίζεται ότι οι χρόνιοι τραυματισμοί από τους οποίους υποφέρει στο κεφάλι και το σώμα του οφείλονται στον τρόπο με τον οποίο γίνεται το στήσιμο αυτών των κόλπων. Υποστηρίζεται ότι οι τραυματισμοί αυτοί του έχουν στοιχίσει εκτός των άλλων 400.000 δολάρια σε ιατρικά έξοδα.

Ads

Ανέφερε μάλιστα πως όταν τον κάλεσαν στη σκηνή ήταν ενθουσιασμένος. Στη συνέχεια όμως, οι βοηθοί του Κόπερφιλντ πέρασαν τον Κοξ και άλλους από το κοινό, που πήραν μέρος στο τρικ, μέσα από ένα σκοτεινό μυστικό διάδρομο, μέρος του κόλπου, όπου ο Κοξ σκόνταψε και έπεσε χτυπώντας το κεφάλι του στο πάτωμα.

Ο Μορέλι ρώτησε τον Κένερ εάν θα αξιολογούσε τα σκηνικά που χρησιμοποιεί για τα κόλπα του ο Κοπερφιλντ επικίνδυνα, αλλά ο Κένερ το αρνήθηκε. Μάλιστα δήλωσε ότι λίγα λεπτά πριν από την πτώση του Κοξ, ο Κοπερφιλντ πέρασε με ασφάλεια την ίδια περιοχή ως μέρος ενός άλλου κόλπου που δεν περιελάμβανε τη συμμετοχή του κοινού. Ο δικηγόρος πρόσθεσε ότι αν ο διάσημος μάγος έβλεπε ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα στα σκηνικά θα ειδοποιούσε τους αρμόδιους.

Σημειώνεται ότι ο Κοξ και η σύζυγός του ζητούν απροσδιόριστη αποζημίωση στην αγωγή για αμέλεια.