Όσοι έχουν παρακολουθήσει τις ταινίες του Wes Anderson θα γνωρίζουν ήδη έχει μια ιδιαίτερη αδυναμία στα πολύχρωμα σκηνικά, δίνει ιδιαίτερη σημασία στη φωτογραφία των ταινιών του, ενώ κάθε του πλάνο μοιάζει να είναι ψυχαναγκαστικά τέλειο.

Ads

Ο Anderson καταφέρνει να αιχμαλωτίσει με τις ταινίες του, καθώς εκτός από τις συναρπαστικές ιστορίες και το χιούμορ του, παρουσιάζει πάντα ένα άρτιο οπτικό υλικό. Ειδικότερα, η αισθητική του και οι παλέτες των χρωμάτων που χρησιμοποιεί σε συνεργασία με το σκηνογραφικό, έχουν δώσει συγκεκριμένο χαρακτήρα στον σκηνοθέτη.

Tα απανταχού παστέλ αρχιτεκτονήματα τα οποία είναι συνώνυμα με την αισθητική του Wes Anderson βρίσκει κανείς σε ένα βιβλίο που κυκλοφόρησε προσφάτως: Το «Accidentally Wes Anderson» του Wally Koval, με συμμετοχές περισσότερων από 180 φωτογράφων από πάνω από 50 διαφορετικές χώρες, «ταξιδεύει» τον αφοσιωμένο στον Αμερικανό σκηνοθέτη φίλο της έβδομης τέχνης σε διεθνείς προορισμούς που μοιάζουν με το Grand Budapest Hotel και τα βαγόνια του «The Darjeeling Unlimited». Τις 368 σελίδες του λευκώματος προλογίζει ο ίδιος ο Anderson, ο οποίος προηγουμένως δεν είχε καμία σχέση με το εγχείρημα.

«Οι φωτογραφίες σε αυτό το βιβλίο τραβήχτηκαν από ανθρώπους τους οποίους ποτέ δεν έχω συναντήσει· φωτογραφίες τόπων και πραγμάτων που, σχεδόν χωρίς εξαίρεση, δεν έχω δει – αλλά πρέπει να πω: προτίθεμαι να το κάνω. Ο Wally Koval και οι συνεργάτες του έχουν συγκροτήσει και μια πολύ διασκεδαστική συλλογή φωτογραφιών και επίσης έναν ιδιαίτερα ελκυστικό ταξιδιωτικό οδηγό (τουλάχιστον, κατά την άποψη αυτού του ίδιου του Wes Anderson)» γράφει, όπως σημειώνει το Insider, στον πρόλογο ο σκηνοθέτης.

Ads

image

image

image

image

image