Με την Toyota συνεργάζεται ήδη από το 2013 το BMW Group προκειμένου από κοινού να προωθήσουν την εξέλιξη συστημάτων κίνησης μηδενικών ρύπων που θα βασίζονται στις κυψέλες υδρογόνου. Όπως γνωρίζουμε, η BMW είχε από παλιότερα – από την δεκαετία του 80 – εμπειρία στον τομέα της αξιοποίησης του υδρογόνου στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τώρα όμως στρέφεται προς τις κυψέλες καυσίμου, που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υποκαθιστώντας τις μπαταρίες ως πηγή ενέργειας, καθώς θεωρεί ότι στο μέλλον θα πρέπει να είναι διαθέσιμες στους πελάτες στις πολλαπλές επιλογές στον τομέα της βιώσιμης κινητικότητας.

Ads

Έτσι, το BMW Group αξιοποιώντας την πολύτιμη τεχνογνωσία της Toyota, παρουσιάζει μία πρώτη άποψη για το σύστημα κίνησης του BMW i Hydrogen NEXT και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του να ακολουθήσει το δρόμο προς την κινητικότητα χωρίς εκπομπές ρύπων.

Ο Klaus Fröhlich, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, Έρευνα και Ανάπτυξη έκανε την παρακάτω δήλωση: “Είμαστε πεπεισμένοι ότι διάφορα εναλλακτικά συστήματα κίνησης θα υπάρξουν στο μέλλον παράλληλα, καθώς δεν υπάρχει ενιαία λύση καλύπτει όλο το φάσμα των απαιτήσεων κινητικότητας των πελατών παγκοσμίως. Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου θα μπορούσε να καταστεί κατά πάσα πιθανότητα ο τέταρτος πυλώνας του χαρτοφυλακίου του κινητήρα μας μακροπρόθεσμα. Τα ανώτερα μοντέλα της εξαιρετικά δημοφιλούς οικογένειας Χ μας θα κάνουν τους ιδιαίτερα κατάλληλους υποψήφιους εδώ ».

“Κατά την άποψή μας, το υδρογόνο ως φορέας ενέργειας πρέπει πρώτα να παραχθεί σε επαρκείς ποσότητες σε ανταγωνιστική τιμή χρησιμοποιώντας πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Το υδρογόνο θα χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια κυρίως σε εφαρμογές που δεν μπορούν να εξηλεκτριστούν άμεσα, όπως οι μεταφορέςμεγάλων αποστάσεων μεγάλων αποστάσεων », δήλωσε ο Klaus Fröhlich.

Ads