Η ώρα της υβριδικής τεχνολογίας 48V έφτασε και για τη γαλλική εταιρία που παρουσιάζει τα επιτυχημένα SUV Peugeot 3008 και Peugeot 5008 με ένα νέο εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης που προσφέρει όχι μόνο 15% χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά και εκπομπές CO2 μειωμένες στα 126 g/km για το 3008 και στα 128 g/km για το 5008.
 
Εξηλεκτρισμού συνέχεια για την Peugeot που λανσάροντας τα 3008 και 5008 HYBRID συνεχίζει την μετεξέλιξη της γκάμας με στόχο να περιλαμβάνει αποκλειστικά και μόνο μοντέλα που θα διαθέτουν κάποιας μορφής ηλεκτροκίνηση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε το νέο σύστημα HYBRID 48V που σχεδίασε η Stellantis, βάση του οποίου αποτελεί ο βραβευμένος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας PureTech 136 ίππων (100 kW), ο οποίος συνδυάζεται με το ειδικά κατασκευασμένο κιβώτιο ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη e-DCS6 και, φυσικά, με έναν ηλεκτροκινητήρα υπολογίσιμης ισχύος (αποδίδει μέγιστη ισχύ 21 kW (28 hp) και ροπή 55 Nm). Ο τελευταίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία που επαναφορτίζεται, αυτόματα κατά την οδήγηση, απαλλάσσοντας τον οδηγό από το «καθήκον» της φόρτισης με σύνδεση στο δίκτυο.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ