Συνεχίζοντας τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η BMW παρουσιάζει νέα plug-in υβριδικά μοντέλα που είναι εφοδιασμένα με εξελιγμένες μπαταρίες.

Ads

Η έκθεση της Γενεύης ήταν ο καλύτερος χώρος για να πραγματοποιήσουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους τα “electrified” μοντέλα της BMW, όπως οι BMW X3 xDrive30e και 330e, BMW X5 xDrive45e, BMW 530e και BMW 225xe Active Tourer και οι «εξηλεκτρισμένες» εκδόσεις της νέας σειράς 7, που τώρα διαθέτον αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία.

H παραγωγή της plug-in υβριδικής BMW X3 xDrive30e, που επιτυγχάνει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 km, ξεκινά τον Δεκέμβριο του 2019. Το υβριδικό σύστημα κίνησης της BMW X3 xDrive30e αποτελείται από έναν 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα τεχνολογίας TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα. Και οι δύο κινητήρες μεταφέρουν την ισχύ τους στο δρόμο μέσω ενός 8-τάχυτου κιβωτίου Steptronic και του “ευφυούς” συστήματος τετρακίνησης. Η συνδυασμένη ισχύς των 185 kW/252 hp μπορεί να αυξηθεί έως και κατά 30 kW/41 hp με προσωρινή χρήση της μέγιστης ισχύος του ηλεκτροκινητήρα. Έτσι, η BMW X3 xDrive30e χρειάζεται μόλις 6,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα για εξοικονόμηση χώρου, επιτρέποντας τη δημιουργία ενός μεγάλου χώρου αποσκευών 450 λίτρων, εφάμιλλου με αυτόν των συμβατικών εκδόσεων του μοντέλου.
image

Η νέα plug-in BMW 330e Sedan διαθέτει ισχύ 185 kW/252 hp – με δυνατότητα στιγμιαίας αύξησης κατά +30 kW/41 hp χρησιμοποιώντας το στάνταρ XtraBoost – με αποτέλεσμα να κάνει τα 0 – 100 km/h σε 6,0 δεύτερα. Από την άλλη διαθέτει αυξημένη – συγκριτικά με την προκάτοχό της – ηλεκτρική αυτονομία κατά περίπου 50%, μέχρι και 60 χιλιόμετρα.

Ads

Αυξημένη ισχύς, απόδοση και ηλεκτρική αυτονομία προσφέρονται επίσης από την τελευταία plug-in υβριδική έκδοση της BMW X5. Η νέα BMW X5 xDrive45e εφοδιάζεται τώρα με έναν 6-κύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα προσαρμοσμένο στις ανάγκες του μοντέλου, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα – με ισχύ συστήματος αυξημένη στα 290 kW/394 hp. Η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου είναι περίπου 80 χιλιόμετρα, σχεδόν τριπλάσια από του προκατόχου, ενώ για 0 – 100 km/h απαιτούνται μόνο 5,6’’
image

Επίσης, κατά περίπου 30% αυξήθηκε ηλεκτρική αυτονομία των plug-in υβριδικών εκδόσεων της νέας BMW Σειράς 7 και κυμαίνεται τώρα μεταξύ 50 και 58 km*. Το σύστημα κίνησης περιλαμβάνει τώρα έναν εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα ειδικά ρυθμισμένο για τη BMW 745e, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, που προσφέρουν μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 290 kW/394 hp, στην επιλογή SPORT mode, κάτι που σημαίντει επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ η νέα BMW 745Le (με μακρύ μεταξόνιο) χρειάζεται 5,3 δεύτερα για το ίδιο σπριντ. Ενώ η νέα τετρακίνητη BMW 745Le xDrive επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 5,1 δεύτερα.

Ωφελημένα από τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία των στοιχείων των μπαταριών βγαίνουν τέλος και τα plug-in υβριδικά μοντέλα της σειράς 5 και της σειράς 2. Αν και οι εξωτερικές διαστάσεις της παραμένουν ίδιες, η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου για την «5-άρα»  plug-in έχει τώρα χωρητικότητα αυξημένη από 9,2 σε 12,0 kWh, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας κατά περισσότερο από 30% στα 64 km*. Τον Ιούλιο του 2019 στη γκάμα θα προστεθεί μια νέα AWD έκδοση του μοντέλου BMW 530e xDrive Sedan, με αυτονομία έως 57 km. Αντίστοιχα, η ηλεκτρική αυτονομία της BMW 225xe Active Tourer, αυξήθηκε πάνω από 25% στα 47 km με μπαταρία ιόντων λιθίου που έχει χωρητικότηα αυξημένη από 7,7 σε 9,7 kWh.
image