Στην εποχή των Plug In υβριδικών μοντέλων, η Toyota επιμένει με την τεχνική επιλογή που ευρύτερα αποκαλείται “full hybrid” (πλήρως υβριδικό) – την οποία και θα δείτε να ονομάζεται επίσης και “self charging hybrid” (αυτοφορτιζόμενο υβριδικό) – να προσφέρει μοντέλα όπως η Τoyota Corolla 1.8 Hybrid 122 PS που δοκιμάζουμε, έχοντας οικολογικό προσανατολισμό προσφέρει σημαντικά μειωμένη κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων, χωρίς καμία ανάγκη υποδομής φόρτισης.
 
H δωδέκατη γενιά ενός από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα στην ιστορία του αυτοκινήτου της Toyota Corolla – την οποία οδηγούμε στην έκδοση Toyota Corolla 1.8 Hybrid Active Plus – καταφέρνει να παραμένει στο προσκήνιο με βελτιωμένο οικολογικό προφίλ και αναβαθμισμένη τεχνολογία προσφέροντας αναμφισβήτητα οφέλη στους εκατομμύρια ιδιοκτήτες της. Πρόκειται αναμφισβήτητα για ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα στην ιστορία του αυτοκινήτου, που με περισσότερα από 50 εκατομμύρια πωλήσεις σε 150 χώρες στα 56 χρόνια της παρουσίας της στην αγορά αυτοκινήτου.
 
Η Toyota Corolla 1.8 Hybrid της δοκιμής μας, διαθέτει το «μικρότερο» από τα δύο υβριδικά συστήματα κίνησης που συνόδευσαν το μοντέλο κατά το λανσάρισμά του το 2019, το οποίο περιλαμβάνει βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων/122 ίππων με ροπή 142 Nm που συνεπικουρείται στο έργο του από ηλεκτροκινητήρα 53 kW / 163 Nm. Το εν λόγω υβριδικό σύστημα κίνησης είναι προσανατολισμένο στη μέγιστη οικονομία και μπορεί θεωρητικά να προσφέρει έως 50% πλήρως ηλεκτρικές μετακινήσεις. Έχουμε λοιπόν σε αυτήν την περίπτωση 0-100 km/h σε 10,9’’, και τυποποιημένη κατανάλωση 4,5-5,0 lit/100 km (WLTP), με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 76 g/km.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ