Mε δύο νέους, τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες βενζίνης, 1,0 και 1,5 λίτρου εμπλουτίζεται η γκάμα του Volkswagen Polo. Πρόκειται για τον 1.0 MPI EVO 80 PS, που θα είναι πλέον ο εισαγωγικός κινητήρας της γκάμας και για τον 1.5 TSI EVO 150 PS που έχουμε γνωρίσει και στο Golf, o οποίος θα έρθει θα προσφέρει ισχύ και επιδόσεις για τους… απαιτητικούς, συνδυαζόμενος αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG.

Ads

Από εμπορική σκοπιά, πιο σημαντικός είναι σίγουρα ο νέος κινητήρας 1.0 MPI EVO 80PS, οποίος αντικαθιστά τον 1.0 MPI 75PS κινητήρα, προσφέροντας όχι μόνο επιπλέον ισχύ, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 80 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή τα 95 Nm στις 3.000 σ.α.λ., ενώ εντός πόλης, η τυποποιημένη κατανάλωση είναι μειωμένη σχεδόν κατά 2 λίτρα/100 χλμ., προσφέροντας οικονομία που υπερβαίνει το 30%.

Ο πιο ενδιαφέρων από τεχνολογική άποψη κινητήρας είναι ο 1.5 TSI EVO 150PS, ο οποίος αποτελεί εξέλιξη του 1.4 TSI ACT. Η αύξηση του κυβισμού έχει επιτευχθεί μέσω αύξησης της διαδρομής του εμβόλου με αποτέλεσμα ο κινητήρας να είναι έντονα υποτετράγωνος και να παρουσιάζει καλύτερο θερμικό βαθμό απόδοσης και καλύτερη ανάπτυξη ροπής. Η πίεση ψεκασμού του καυσίμου, η οποία είναι από τις υψηλότερες που συναντάμε σε βενζινοκινητήρες, στα 350 bar, επιτρέποντας μικρότερο μέγεθος στα σταγονίδια του καυσίμου, ακριβέστερη ρύθμιση του μείγματος και μειωμένες εκπομπές σωματιδίων. Οι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής διαθέτουν μεταβλητό χρονισμό ενισχύοντας την απόδοση του κινητήρα σε όλα τα φορτία, ενώ βασικό χαρακτηριστικό της λειτουργίας του εν λόγω κινητήρα είναι ότι σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, οι 2 μεσαίοι κύλινδροι απενεργοποιούνται με αποτέλεσμα ο κινητήρας να λειτουργεί ως δικύλινδρος 750 κ.εκ., μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους.

image

Ads

image

image

Με την προσθήκη των δύο νέων κινητήρων στη γκάμα, η Volkswagen προσφέρει με το Polo μια ιδιαίτερα πληρη πρόταση στην κατηγορία των supermini με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου 1.000 έως 2.000 κ.εκ. με ισχύ από 80 έως 200 PS, ενώ υπάρχει δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου ή αυτόματου κιβώτιου ταχυτήτων DSG.

image

Το Polo προσφέρεται επίσης σε διάφορα επίπεδα εξοπλισμού που μπορούν να συνδυαστούν με προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού, σε συμφέρουσες τιμές.  Τα πακέτα αυτά, με τις εμπορικές ονομασίες Technology Pack, Safety Pack και Design Pack, προσφέρουν τη δυνατότητα προσθήκης επιπλέον εξοπλισμού της προτίμησης του πελάτη, σε τιμές πολύ καλύτερες απ’ ότι αν τα επιμέρους στοιχεία επελέγοντο μεμονωμένα. Ενδεικτικά, ο εξοπλισμός αυτός μπορεί να περιλαμβάνει Active Info Display, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, Pre-Crash – Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών, Park-Pilot – Σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, Roof  Pack (φιμέ τζάμια, διχρωμία με μαύρη οροφή και μαύρα καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών), εσωτερικό πακέτο σχεδίασης Decor κλπ.

Σημειώνουμε ότι το Volkswagen Polo είναι ένα από τα μεγάλα best sellers ενώ το τρέχον μοντέλο ήταν αυτό που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (+112%) στην Ελλάδα τη χρονιά που πέρασε. Οι νέοι κινητήρες αναμένεται να ισχυροποιήσουν τη θέση του Polo μεταξύ των λεγομένων supermini, που αντιπροσωπεύοντας το 36,2% των πωλήσεων αποτελούν την πιο δημοφιλή κατηγορία της ελληνικής αγοράς.