Με την πλέον ανανεωμένη και φρέσκια γκάμα στην ιστορία της, η Peugeot διανύει μια χρυσή εποχή στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Γι αυτό και η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot –μέλος του Ομίλου Συγγελίδη – εφαρμόζει τώρα τη στρατηγική “Smart Diversity” η οποία αφορά στην ριζική ανανέωση και αναβάθμιση του εξοπλισμού των best-seller μοντέλων της, προσφέροντας πλήθος επιλογών και σημαντικά προνόμια στους πελάτες της.

Ads

Πιο συγκεκριμένα, τα μοντέλα Peugeot 208, SUV 2008 και SUV 3008 διατίθενται σήμερα σε όλο το δίκτυο Επίσημων Διανομέων σε νέες εκδόσεις “Smart Diversity” με:
•             Πλουσιότερο εξοπλισμό ασφαλείας
•             Πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης
•             4 επιλογές κινητήριων συνόλων (βενζίνης, πετρελαίου, υβριδικές, full electric) με αυξημένη οικονομία και μειωμένες εκπομπές ρύπων

Η Peugeot αποτελεί αναμφισβήτητα έναν από τους «καθαρότερους» κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη σημειώνοντας εξαιρετικά χαμηλό μέσο όρο ρύπων ανά όχημα. Η τεχνολογία της Peugeot εξασφαλίζει ότι δεν μετακυλίεται το κόστος έρευνας και ανάπτυξης που σχετίζεται με την εναρμόνιση της μάρκας με τις προδιαγραφές ρύπων της ΕΕ στον τελικό καταναλωτή.

Η εμπορική πορεία της Peugeot επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής που έχει ακολουθήσει η μάρκα, δημιουργώντας αφενός την σωστή γκάμα μοντέλων, εκδόσεων, κινητήριων συνόλων και αφετέρου προσφέροντας μοναδικά χαρακτηριστικά όπως ο ξεχωριστός σχεδιασμός, η τεχνολογική πρωτοπορία, η δυναμική οδήγηση αλλά και η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση.

Ads

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ