70 χρόνια ενασχόλησης με τα station wagon έκλεισε η Peugeot, που επιμένοντας να συνδυάζει την πρακτικότητα με το στιλ, συνεχίζει μια διαδρομή που ξεκίνησε με το Peugeot 203 Station Wagon και συνεχίζεται στις μέρες μας με το εντελώς το καινούργιο Peugeot 308 SW.
Το πρώτο station wagon της Peugeot έκανε την εμφάνισή του το 1949, τη χρονιά που παρουσιάστηκε το Peugeot 203. Εκείνη την εποχή, η κατηγορία αυτή ήταν ακόμα σε πρώιμο στάδιο και κανείς δεν ήξερε αν υπήρχε πραγματικά πελατολόγιο για αυτόν τον τύπο αυτοκινήτου. Αλλά η μάρκα με σήμα το λιοντάρι, ήξερε ότι είχε δημιουργήσει κάτι καλό, τόσο που προσέφερε δύο εκδόσεις του Peugeot 403 SW: ένα οικογενειακό στέισον, αλλά και μια επαγγελματική έκδοση του μοντέλου αυτό.
Δεδομένου του πόσο ζεστά τα δέχτηκε ο κόσμος, η Peugeot ενθαρρύνθηκε να αναπτύξει την διάθεσή του. Το 1956 κυκλοφόρησε το Peugeot 403 station wagon, το οποίο έβγαινε επίσης σε εκδόσεις Family (οικογενειακό) και Commercial (επαγγελματικό). Αντικαταστάθηκε το 1962 με το Peugeot 404 SW, ενώ το Peugeot 203 SW περίμενε μέχρι το 1965 και την άφιξη του Peugeot 204 για να εμφανιστεί ο απόγονός του.
Η ιστορία συνεχίζεται και νέα κεφάλαια ξεδιπλώνονται όσο περνάει ο καιρός, με τα Peugeot 304 και 504 Station Wagon να λανσάρονται τη δεκαετία του 1970, τα Peugeot 305, 505 και 405 SW τη δεκαετία του 1980 και Peugeot 306 και 406 SW τη δεκαετία του 1990. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η Peugeot προώθησε αυτήν την προσφορά με δύο πρωτότυπες προτάσεις: το Peugeot 206 SW, το οποίο ήταν αρκετά μικρό σε διαστάσεις για ένα αυτοκίνητο τέτοιου τύπου, και το Peugeot 307 SW που ενσωμάτωνε μερικές καλές επιλογές που συναντάμε στα minivans.
Η λίστα συνεχίζεται με τις εκδόσεις SW του πρώτου Peugeot 308 και του Peugeot 407, καθώς και της πρώτης και δεύτερης γενιάς Peugeot 508. Με όλα αυτά τα μοντέλα, δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι σχεδόν όλοι μπορούν να ανακαλέσουν κάποια μορφή Peugeot station wagon από τις αναμνήσεις του παρελθόντος.
Το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των SW της Peugeot θα γραφτεί με το νέο Peugeot 308, το οποίο θα είναι το σημαντικότερο λανσάρισμα της γαλλικής μάρκας την επόμενη χρονιά, και θα είναι διαθέσιμο σε μια πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης – με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, αλλά και σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις 180 και 225 ίππων.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >