Η Skoda, έχoντας αναλάβει τον ρόλο της μάρκας του Volkswagen Group που θα επιχειρήσει τη μεγάλη διείσδυση στην αγορά της αχανούς χώρας του 1,4 δισεκατομμυρίων κατοίκων, παρουσιάζει τη Skoda SLAVIA – το δεύτερο, μετά το KUSHAQ, μοντέλο που «βγαίνει» από το σχεδιαστικό κέντρο του Pune, στα δυτικά της Ινδίας και θα κατασκευάζεται στο τοπικό εργοστάσιο.

Ads

Η Skoda AUTO αποκάλυψε τη SLAVIA, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο αποκλειστικά για την Ινδία, που εντάσσεται στο πλαίσιο των ιδιαίτερα φιλόδοξων στόχων του Volkswagen Group για την τεράστια ινδική αγορά.

Όπως και το SUV, η SLAVIA βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0-IN, μια παραλλαγή της αρθρωτής εγκάρσιας πλατφόρμας του Volkswagen Group που έχει προσαρμοστεί από τη Skoda AUTO ειδικά για την Ινδία. Η χρήση της πλατφόρμας του Group επιτρέπει στο νέο σεντάν να εξοπλίζεται με μια εκτεταμένη γκάμα χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, καθώς και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδηγού, στον βασικό εξοπλισμό.  

Η νέα SLAVIA διατίθεται με επιλογή από δύο ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης TSI. Εισαγωγική επιλογή είναι ο τρικύλινδρος 1.0 TSI των 115 PS (85 kW), ενώ διαθέσιμος και ο γενιάς EVO τετρακύλινδρος 1.5 TSI, των 150 PS (110 kW). Και οι δύο διαθέτουν τεχνολογία Stop/Start, πληρούν τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων BS6 της Ινδίας, ενώ συνδυάζονται στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, με τον 1.5 TSI να μπορεί να εφοδιαστεί και με επτατάχυτο αυτόματο DSG.

Ads

Η νέα SLAVIA συνδυάζει ένα άνετο για πέντε επιβάτες εσωτερικό με ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 521 λίτρων. Το αμάξωμα έχει κάτι από κουπέ φόρμα, ενώ διαθέτει προβολείς και πίσω φώτα τεχνολογίας LED. Διάφορα επιχρωμιωμένα στιλιστικά στοιχεία καθώς και οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου έρχονται να ταιριάξουν με τις ινδικές προτιμήσεις και αισθητική.

Το νέο μοντέλο διαθέτει επίσης προηγμένα συστήματα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής και κορυφαία επίπεδα συνδεσιμότητας, με πρόσβαση σε μια πληθώρα διαδικτυακών υπηρεσιών “MySkodaConnect”.

Μαζί με το KUSHAQ, η νέα Skoda SLAVIA δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για την υλοποίηση των σχεδίων ανάπτυξης του Volkswagen Group στην Ινδία. Ο Όμιλος επενδύει συνολικά ένα δισ. ευρώ στο έργο INDIA 2.0 για την ενίσχυση της μακροχρόνιας παρουσίας της Skoda και της Volkswagen στη χώρα. Στόχος είναι να επιτευχθεί ένα συνδυασμένο μερίδιο αγοράς 5% για τη Skoda και τη Volkswagen έως το 2025, ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς. Για τη SKODA, αυτό σημαίνει ότι η Ινδία πρόκειται να γίνει μία από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ