Την πλήρη γκάμα των νέων της SUV παρουσιάζει η Peugeot στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Σαγκάης του 2021 (Auto Shanghai 2021) η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 27 Απριλίου στην μεγάλη κινεζική πόλη.

Ads

Η Dongfeng Peugeot υιοθετεί το νέο σήμα – θυρεό με τον λέοντα, που είδαμε πρόσφατα να παρουσιάζεται διαδικτυακά μεν, με κάθε επισημότητα δε, και παρουσιάζει τη νέα της στρατηγική επιχειρώντας να τοποθετηθεί ως μάρκα “εμπιστοσύνης”, με προϊόντα σε design Peugeot φτιαγμένα για την Κίνα και τους πελάτες της Κίνας. Στο πλαίσιο αυτό προσαρμόζει και την πολιτική παροχών της, στοιχειό που δείχνει και τις δυνατότητες της τοπικής αγοράς, αλλά και την αύξηση της απαιτητικότητας του κινέζων υποψήφιων αγοραστών.

Από τις 21 έως τις 28 Απριλίου, λοιπόν, οι επισκέπτες της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Σαγκάης του 2021, θα έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν ολόκληρη τη γκάμα της Dongfeng Peugeot. Εκτός από τα νέα French Chic SUV 4008 και 5008, έντονη θα είναι η παρουσία της εξηλεκτρισμένων μοντέλων της γκάμας όπως είναι το e-2008 SUV, το νέο 4008 PHEV 4WD SUV και το 508 L PHEV saloon. Από την ανακοίνωση της Peugeot παραθέτουμε τα παρακάτω κατατοπιστικά αποσπάσματα:

Νέα Peugeot 4008 και 5008

Ολόκληρη η γκάμα Peugeot θα προβάλλεται σε ένα περίπτερο 900 μ2 στο Hall 7.2 στην έκθεση Auto Shanghai 2021, από τις 19 έως τις 28 Απριλίου. Εκεί θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά τα νέα French Chic SUV 4008 και 5008. Επίσης θα είναι διαθέσιμη και η πλήρης γκάμα των ηλεκτρικών, με το 100% ηλεκτρικό SUV e-2008, το νέο 4008 PHEV 4 WD και το 508 L PHEV σεντάν. Οι επισκέπτες θα μπορούν να ανακαλύψουν ξανά τις εκδόσεις του 2021 των sedan 408 και 508 L. Στο περίπτερο θα παρουσιαστεί και το νέο λογότυπο της μάρκας, με τον Λέοντα σαν πρεσβευτή της μάρκας, σε μέγεθος XL στην είσοδο.

Ads

Η νέα γκάμα των Peugeot 4008, 4008 PHEV και 5008 SUV παρουσιάζεται με τιμές από 169.700 έως 263.700 γουάν (21.710 έως 33.740€) και συνοδεύονται από υπηρεσίες και διαθέσιμες επιλογές ικανοποιούν τις προσδοκίες των Κινέζων πελατών. Η Dongfeng Peugeot αναβαθμίζει τον τομέα της οδικής βοήθειας, της συντήρησης και των παρεχόμενων εγγυήσεων μέσω των Πέντε Υποσχέσεων Φροντίδας (Five Care Promises) και των Τεσσάρων δεσμεύσεων Πρόσθετης Εγγύησης (Four Guarantees Plus).

Νέα εταιρική ταυτότητα και νέα στρατηγική για την αγορά της Κίνας 

Τα τελευταία δέκα χρόνια, η Peugeot έχει καθιερωθεί ως μια καινοτόμος full liner μάρκα με προϊόντα υψηλών προδιαγραφών. Ο σχεδιασμός των νέων προϊόντων και των νέων τεχνολογιών, συνέβαλε στην άνοδο της αγοράς και ενίσχυσε την εικόνα της μάρκας. Στις 25 Φεβρουαρίου, η Peugeot παρουσίασε το νέο λογότυπο και την καινούργια της εταιρική ταυτότητα, ανοίγοντας μια νέα εποχή για τη μάρκα.

To 2021 σηματοδοτεί τον 17ο χρόνο δραστηριοποίησης της Dongfeng Peugeot στην Κινεζική αγορά. Με βάση τις αρχές της Yuan+ στρατηγικής της, η εταιρεία προσαρμόζεται στις τάσεις της αγοράς οικοδομώντας την εικόνα μίας “Μάρκας Designer” η οποία θα προσφέρει ένα ψηφιακό οικοσύστημα που θα παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες μετακίνησης, που υπόσχεται 100% ικανοποίηση σε τομείς όπως η συντήρηση, οι υπηρεσίες, η ποιότητα και οι εγγυήσεις. 

Η Dongfeng Peugeot θα παρουσιάσει τη νέα της ταυτότητα σε συνδυασμό με αυτές τις νέες υπηρεσίες μετακίνησης. Το νέο σήμα θα επικοινωνηθεί σε όλο το δίκτυο και θα παρουσιαστεί στα αυτοκίνητα. Η μάρκα σχεδιάζει να ανακαινίσει 40 σημεία πώλησης το 2021 και ολόκληρο το δίκτυό της τα επόμενα τρία χρόνια, ενώ το πρώτο αυτοκίνητό της με το νέο λογότυπο θα κυκλοφορήσει το 2022.

Χτίσιμο εμπιστοσύνης με Πέντε Υποσχέσεις

Η Dongfeng Peugeot το 2020, η μάρκα παρουσίασε την καμπάνια των Five Care Promises.

1. Η εγγύηση 7.1.5 υπόσχεται επιστροφή χρημάτων εντός 7 ημερών, εγγύηση τιμής οχήματος για 1 έτος, καθώς και εγγύηση 5 ετών ή 150.000 χιλιομέτρων.

2. Έκπτωση 30% στη σύμβαση συντήρησης, με υπηρεσία επέμβασης σε περίπτωση βλάβης, εντός 2 ωρών.

3. 24μηνη χρηματοδότηση με μηδενικό επιτόκιο.

4. Εξυπηρέτηση μετά την πώληση βάσει 8 δεσμεύσεων μέσω της Blue Care 3.0, χωρίς καμία χρέωση εάν ο πελάτης δεν λάβει ποιοτική εξυπηρέτηση.

5. Για πιστούς πελάτες, προσφέρονται 6 χρόνια συντήρησης. Έκπτωση 20.000 RMB για το προσωπικό επαγγελμάτων υγείας.

Η Dongfeng Peugeot έχει αναβαθμίσει το πρόγραμμα Five Care promises δημιουργώντας ένα ταμείο εξυπηρέτησης πελατών και εφαρμόζοντας μια ξεχωριστή υπηρεσία follow up. Πρόσφατα, η μάρκα επέκτεινε την υπηρεσία παραλαβής από πόρτα σε πόρτα σε όλη τη χώρα, σε ακτίνα 30 χιλιομέτρων από το σημείο πώλησης. Η δωρεάν υπηρεσία επεκτάθηκε από τα 10 στα 15 χιλιόμετρα στη δοκιμαστική φάση αυτής της υπηρεσίας. 

Η Dongfeng Peugeot λανσάρει επίσης  την πολιτική αγοράς Four Guarantees Plus. Η συγκεκριμένη πολιτική εξασφαλίζει πληθώρα πλεονεκτημάτων στον πελάτη:

1. Σταθερή απαξίωση της τιμής οχήματος: -15% για 1 έτος, -25% για 2 χρόνια, -35% για 3 χρόνια.

2. Εγγύηση 5 ετών ή 150.000 χλμ.

3. Πρώτες 6 βασικές υπηρεσίες συντήρησης δωρεάν για 5 χρόνια.

4. Προσφορές για ασφάλιση οχημάτων.

Εκτός από αυτές τις εγγυήσεις, οι αγοραστές μπορούν επίσης να απολαμβάνουν οφέλη από τη χρηματοδότηση, την αντικατάσταση οχήματος, ή τις υπηρεσίες δικτύωσης.

Η Dongfeng Peugeot ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο με τη νέα γκάμα μοντέλων French Chic SUV. Η μάρκα είναι πρωτοπόρος προσφέροντας έναν νέο τρόπο ζωής στους Κινέζους καταναλωτές, με γαλλική κομψότητα παρέχοντας στους πελάτες της ποιοτικά προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρίες.

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ