Παρά την αύξηση των πωλήσεων καινούριων ΙΧ το 2022, η αγορά αυτοκινήτου δεν έχει ακόμα καταφέρει να φτάσει στα προ πανδημίας κορονοϊού επίπεδα – ούτε λόγος να γίνεται βέβαια για τις προ μνημονίου πωλήσεις. Ωστόσο το πρόβλημα δεν είναι μόνο η ποσότητα, αλλά και η ποιότητα…

Ads

 

Θα μπορούσε κανείς να δηλώσει και συγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία της αγοράς αυτοκινήτου, όπως χαρακτηριστικά και κατ’ επανάληψη θυμόμαστε τον κ. Τάκη Θεοχαράκη, «αφεντικό» της Nissan στην Ελλάδα, να δηλώνει τα δύσκολα χρόνια της κρίσης που ζούσαμε το μαρτύριο της σταγόνας. Βλέπετε αφού καταφέραμε το 2018 να σπάσουμε το ψυχολογικό φράγμα των 100.000 ταξινομήσεων ετησίως, έχοντας κάνει ένα μικρό άλμα σε σχέση με το 2017 (103.431 έναντι 88.003) οι προσδοκίες μας δεν ήταν πια μικρές.

 

Πανδημία κορονοϊού και πόλεμος στην Ουκρανία δημιούργησαν πολλαπλά προβλήματα

Ads

Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου που έδειχνε να ανακάμπτει, έστω και με βραδείς ρυθμούς, φαινόταν να παίρνει μπρος και το 2019 ήρθαν οι 114.019 ταξινομήσεις για να περιμένουμε το 2020 να ξεπεράσουμε το επόμενο ψυχολογικό όριο – τις 120.000 μονάδες.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ