Κάτι από sedan, κάτι από coupe, κάτι από fastback αλλά και κάτι από Crossover – και ιδού για εσάς κυρίες και κύριοι τα προσόντα διαφορετικών τύπων οχημάτων στην καινούργια πρόταση της Citroen στη μεσαία κατηγορία, το νέο Citroen C4 X. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το νέο μοντέλο θα προσφέρεται «παραδοσιακά» πλέον θα έλεγε κάνεις και σε συμβατικές εκδόσεις με καύσης βενζίνης και diesel (C4 X) αλλά και σε πλήρως ηλεκτρική (ë-C4 X).
 
Με την πρώτη ματιά στο νέο Citroen C4 X μπορεί και να πιστέψεις ότι έχεις να κάνεις με κάποια παραλλαγή του Peugeot 408, για το οποίο μιλήσαμε πρόσφατα. Ωστόσο – και παρόλο που έχουν την ίδια «κοψιά» – τα δύο αυτοκίνητα έχουν μια σημαντική διαφορά: το νέο Citroen είναι τετράθυρο, ενώ το Peugeot πεντάθυρο. Πάντως το κοινό χαρακτηριστικό του ύψους τα κατατάσσει αναγκαστικά στον ευρύτερο χώρο των SUV και Crossover – με τον χαρακτηρισμό Crossover να δείχνει ότι ταιριάζει καλύτερα και στα δύο. Ενώ ένα επιπλέον στοιχείο που τα διαφοροποιεί είναι το γεγονός ότι το Peugeot 408 προσφέρεται και σε plug in hybrid έκδοση, ενώ το Citroen C4 X όχι.

Ads

Σημειώστε ότι το νέο πλήρως ηλεκτρικό ë-C4 X διαθέτει το γνωστό σύσημα κίνησης – «πασπαρτού» – του Group PSA (και κατ’ επέκταση της Stellantis) με ηλεκτρoκινητήρα 136 ίππων και αυτονομία που φθάνει τα 360 χιλιόμετρα (WLTP), το οποίο με σύνδεση σε ταχυφορτιστή (DC) 100 kW προσφέρει στη μπαταρία ενέργεια που αντιστοιχεί 10 χιλιομέτρα αυτονομίας ανά λεπτό.

• Παράλληλα τα Citroën ë-C4 X και C4 X υπόσχονται ένα νέο επίπεδο συνδεσιμότητας μέσω του MyCitroën Drive Plus, που πρωτοεμφανίστηκε στην «ναυαρχίδα» της γκάμας Citroën C5 X.

Κάποιες λεπτομέρεις επιπλέον μπορούμε να διαβάσουμε στο σχετικό δελτίο τύπου:
Με μήκος 4,6 μέτρα, τα νέα Citroën ë-C4 X και C4 X τοποθετούνται στη γκάμα της Citroën ανάμεσα στα C4 C-Cross και C5 X. Το μεταξόνιο των 2.670 mm είναι ίδιο με το C4 C-Cross, καθώς και τα δύο βασίζονται στην πλατφόρμα CMP της εταιρείας. Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29 Cd, η αεροδυναμική απόδοση έχει βελτιστοποιηθεί, κάτι που προσφέρει όφελος και στην αυτονομία, αλλά και την οικονομία του καυσίμου.
Η διαμόρφωση του πίσω μέρους κρύβει έξυπνα τις διαστάσεις του αμαξώματος και ιδιαίτερα το μήκος, χάρη στο οποίο ο χώρος των αποσκευών είναι 510 λίτρα!
 
Στο εσωτερικό των Νέων Citroën ë-C4 X και C4 X, οι οδηγοί και οι επιβάτες θα απολαμβάνουν μια απαράμιλλη αίσθηση ηρεμίας, άνεσης και ευρυχωρίας χάρη στην αναγνωρισμένη ποιότητα του προγράμματος Citroën Advanced Comfort®, με τα Advanced Comfort Καθίσματα και την ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions. Η κορυφαία άνεση για τους επιβάτες, γίνεται ιδιαίτερα αισθητή για τους πίσω, που έχουν στη διάθεσή τους εξαιρετικό χώρο για τα γόνατα -198 χιλιοστών- και μεγαλύτερη κλίση στην πλάτη του καθίσματος που είναι πλέον 27 μοίρες. Το εξωτερικό του πλάτος των 1.800 χιλιοστών σημαίνει ότι τρία άτομα μπορούν να κάθονται άνετα πίσω, με αρκετό χώρο και χωρίς παραχωρήσεις.
 
Τα νέα μοντέλα ë-C4 X και C4 X θα κατασκευάζονται αποκλειστικά στην Ευρώπη, στις εγκαταστάσεις της Stellantis, στο Villaverde της Μαδρίτης στην Ισπανία, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2023. Η ξεχωριστή αισθητική της νέας πρότασης, συνδυάζεται με κορυφαία τεχνολογία για τις ασφαλέστερες μετακινήσεις, σε ένα τεχνολογικό πακέτο που παρουσιάζεται πιο πλήρες από ποτέ.
 
Με έως και 20 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης κάτω από την «ομπρέλα» του ADAS, του συστήματος που εξελίχθηκε για τη βελτίωση της ασφάλειας κατά την οδήγηση, τα νέα ë-C4 X και C4 X έρχονται με: Αυτόματο φρενάρισμα και ειδοποίηση κινδύνου, αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 με Adaptive Cruise Control που αναλαμβάνει και τη στάση, αλλά και την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου στο μποτιλιάρισμα, σύστημα παρακολούθησης της κόπωσης του οδηγού, προειδοποίηση για την ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, έξυπνους προβολείς αυτόματης ενεργοποίησης και όλα όσα περιμένει κανείς από ένα πολυτελές αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. 
 Για πρόσθετη άνεση και ασφάλεια, στα Νέα Citroën ë-C4 X και C4 X, διατίθεται και το πακέτο διασυνδεδεμένων υπηρεσιών Citroën Connect που συμπληρώνουν το MyCitroën Drive Plus*.
 
Για το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C4 X, η Citroën έχει προβλέψει να το εφοδιάσει με κορυφαία τεχνολογία σε ότι έχει να κάνει με τη φόρτιση. Επισφραγίζοντας την ανωτερότητα σε τεχνολογικό επίπεδο, η Citroën προσφέρει 8ετή εγγύηση (ή 160.000 χιλιόμετρα) για την καλή λειτουργία της μπαταρίας του αυτοκινήτου, διασφαλίζοντας το 70% της χωρητικότητας των 50kWh της. Χάρη στην τεχνολογία των 400V που εξασφαλίζει η προηγμένη πλατφόρμα του μοντέλου, η γρήγορη φόρτιση είναι πραγματικά κορυφαίου επιπέδου. Στο 80% η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει μόλις σε 30 λεπτά της ώρας, χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC 100 kW, κάτι που σε πρακτικό επίπεδο σημαίνει πως κάθε λεπτό σύνδεσης στον ταχυφορτιστή, το Νέο ë-C4 X «κερδίζει» 10 χιλιόμετρα αυτονομίας, συμπληρώνοντας ιδανικά τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου που μπορεί να κυκλοφορεί καθημερινά στα αστικά κέντρα, χωρίς κυκλοφοριακούς περιορισμούς.
 
Το Νέο C4 X θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και diesel που εμφανίζουν κορυφαία τεχνολογία και ιδιαίτερα υψηλή φιλικότητα προς το περιβάλλον. Τα υπερτροφοδοτούμενα PureTech και BlueHDi σύνολα, με απόδοση ισχύος από 100 έως 130 ίππους και μετάδοση με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων ή αυτόματο 8 σχέσεων, δίνουν τη βάση για μια πολύ ενδιαφέρουσα γκάμα εκδόσεων του Νέου C4 X, η οποία θα καλύψει ένα πολύ μεγάλο εύρος αναγκών και απαιτήσεων από το αγοραστικό κοινό της κατηγορίας.   
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ

Ads