Το Fiat Uno αποτελεί από μόνο του ένα ορόσημο για την αυτοκινητοβιομηχανία. Ωστόσο, η δημιουργικότητα της ομάδας της Fiat δεν εξαντλήθηκε μόνο στην έξυπνη σχεδίαση, στο ίδιο δηλαδή το αυτοκίνητο που λανσαρίστηκε πριν από 40 χρόνια, αφού με μία πολύ ιδιαίτερη και πρωτότυπη διαφήμιση κατάφερε να ταράξει τα νερά στο χώρο της επικοινωνίας – κάτι που έκανε άλλωστε και το ίδιο το νέο τότε μοντέλο, το Fiat Uno, στο χώρο του αυτοκινήτου.

Ads

Από την παρουσίασή του το 1983, ήταν ξεκάθαρο ότι το Uno θα άλλαζε τα δεδομένα στα αυτοκίνητα πόλης και θα σημάδευε την ιστορία της FIAT. Εκτός από την τεράστια επένδυση στη σχεδίαση και εξέλιξη του αυτοκινήτου, η Ιταλική εταιρεία επένδυσε σημαντικά και στην επικοινωνία, προχωρώντας σε πρωτοποριακές ενέργειες, όπως για παράδειγμα την παρουσίαση του μοντέλου με επίκεντρο το Cape Camaveral στη Φλόριντα, το «σπίτι» του διαστημικού προγράμματος των Η.Π.Α.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ