Θα μπορούσαν τα συνθετικά καύσιμα να αποτελέσουν μια βιώσιμη εναλλακτική λύση σε σχέση με τις μπαταρίες ή τις κυψέλες υδρογόνου;
Η ιδέα δείχνει απλή: κατασκευάζουμε εργαστηριακά έναν νέο τύπο καυσίμου, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις μηχανές εσωτερικής καύσης (περίπου όπως τις ξέρουμε σήμερα), αλλά με πολύ λιγότερους ρύπους. Κάτι τέτοιο ενδέχεται να είναι εφικτό, είπε ο επικεφαλής, όχι κάποιου μεγάλου κατασκευαστή αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής, αλλά μιας εταιρίας που ασχολείται με supercars.
Ο λόγος για τον CEO της McLaren, Jens Ludmann, που σε πρόσφατη συνέντευξή του διατύπωσε την άποψη ότι ένα τέτοιο καύσιμο θα μπορούσε να προταθεί ως εναλλακτική λύση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η McLaren, λοιπόν, σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο δοκιμών που θα λειτουργεί με συνθετικά καύσιμα, με τον Ludmann να διευκρινίζει ωστόσο ότι όλο αυτό το project βρίσκεται ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο.
Ο Ludmann δήλωσε ότι τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να είναι ένας πιο πρακτικός τρόπος για τη μείωση της ρύπανσης, καθώς θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν την τρέχουσα υποδομή για τη βενζίνη και το ντίζελ, ενώ οι σημερινοί κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνης και πετρελαίου) θα μπορούσαν να το κάψουν μόνο με “μικρές τροποποιήσεις”.
Διαβάστε τη συνέχεια κάνοντας κλικ εδώ
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >