20 νέα μοντέλα σκοπεύει να παρουσιάσει έως το 2020 στο πλαίσιο του προγράμματος «SUZUKI NEXT 100», η Suzuki. Ανάμεσά τους και το νέο της χάτσμπακ, Baleno, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Απρίλιο του 2016. Με το μοντέλο αυτό εγκαινιάζεται η πλατφόρμα νέας γενιάς, ενώ κάνει την εμφάνισή του ο κινητήρας BOOSTERJET και το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS. Γράφει ο Νίκος Λουπάκης
Τα στατιστικά στοιχεία επιβάλλουν επιχειρηματικές πολιτικές. Τόσο απλά. Και αφού σύμφωνα με έρευνες, η ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια, θα είναι τα μικρά και μεσαία SUV, τα σουπερμίνι κατηγορίας Β και τα μικρά αυτοκίνητα πόλης κατηγορίας Α, η Suzuki κινείται αναλόγως και αναδιοργανώνει την γκάμα της ξεκινώντας με την επανεμφάνιση του Baleno, που οι παλιότεροι θα το θυμούνται να κάνει την πρώτη του εμφάνιση στα τέλη της δεκαετίας του 90.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ολική επαναφορά, αφού το Baleno εισάγει μια σειρά τεχνολογικές καινοτομίες όπως η νέας τεχνολογίας, ελαφριά και συμπαγής, πλατφόρμα και τα νέα προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Καινούριος και ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.0 BOOSTERJET με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, διαθέτει ιπποδύναμη 110 HP και προσφέρει 170 Nm ροπής, μόλις από τις 2.000 έως τις 3.500 rpm. Όπως ολόκληρη η σειρά κινητήρων BOOSTERJET, η οποία λανσαρίστηκε με την έκδοση του VITARA S, έτσι και ο συγκεκριμένος χαρακτηρίζεται από τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου χωρίς να υπολείπεται σε επιδόσεις και οδηγική ευχαρίστηση.
Οι χαμηλές τιμές κατανάλωσης προκύπτουν και από την ύπαρξη του «ήπιου» υβριδικού συστήματος SHVS, που χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση και την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Το σύστημα χρησιμοποιεί για την αποθήκευση της ενέργειας μια μπαταρία ιόντων λιθίου, χάρη στην οποία υποστηρίζει τον κινητήρα κατά την επανεκκίνηση και την επιτάχυνση.
Ο αρχικός σχεδιασμός και οι διεργασίες εξέλιξης του Baleno πραγματοποιήθηκαν στην Ιαπωνία. Στη συνέχεια υποστηρίχτηκαν από ένα πρόγραμμα αξιολόγησης και προσαρμογής στα ευρωπαϊκά δεδομένα. Μια σειρά από δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε πολλές χώρες από τις εξειδικευμένες τεχνικές ομάδες της Suzuki.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >