Το «Next Generation e-Mobility Tech Show» σε συνεργασία με τo KATECH (Ινστιτούτο Τεχνολογίας Αυτοκινήτων της Κορέας) διεξήγαγε η SsangYong. Στο πλαίσιο του show τεχνολογίας έκανε δοκιμές αυτόνομης οδήγησης, αλλά και test drive του μελλοντικού ηλεκτρικού της μοντέλου, TIVOLI EVR. Γράφει ο Νίκος Λουπάκης

Ads

Το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε για τις δοκιμές αυτόνομης οδήγησης ήταν το νέο Korando, το «μεσαίο» SUV της εταιρίας, που εκτέλεσε επιτυχημένα – χωρίς οδηγό – τις διαδικασίες μεταβολής ταχύτητας σε ανοιχτό δρόμο, της αλλαγής πορείας σε καμπές, της αποφυγής εμποδίων, καθώς και άλλες δοκιμασίες.

image

Η κορεάτικη εταιρεία υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το KATECH τον Ιούνιο του 2014, συμμετέχοντας στην κοινή προσπάθεια που γίνεται από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως για την εμπορευματοποίηση των αυτοκινήτων που θα κινούνται αυτόνομα, μέχρι το 2020.

Ads

Παράλληλα, το TIVOLI EVR (Electric Vehicle with Range extender), δηλαδή η ηλεκτρική έκδοση του TIVOLI με σύστημα επέκτασης αυτονομίας (βασίζεται σε ένα μονοκύλινδρο βενζινοκινητήρα 325 κ.εκ.), ένα project το οποίο εξελίσσεται σε συνεργασία με την κυβέρνηση της χώρας, διεξήγαγε επιτυχημένες δοκιμές κατά τη διάρκεια του show.

Το EVR εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 80kW και μία μπαταρία Πολυμερών Λιθίου 25kWh. Έχει αυτονομία 400 χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα, σε υβριδικό mode λειτουργίας. Παράλληλα, μπορεί να καλύψει 125 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά (EV mode). Το ενδιαφέρον είναι ότι η SsangYong θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή του TIVOLI EVR μέχρι το 2019.