Απλώς επιβεβλημένη ήταν η είσοδος στην αγορά του Seat Arona, καθώς η κατηγορία των compact crossovers – στην οποία το εντελώς καινούριο μοντέλο της ισπανικής εταιρίας εντάσσεται αυτοδικαίως – αυξήθηκε τέσσερις φορές σε μέγεθος από το 2015 μέχρι σήμερα! Το νέο Seat Arona κτυπά λοιπόν την πόρτα μας με εκδόσεις βενζίνης που ξεκινούν από 14.900€ και diesel από 16.900€.

Ads

 

Τρίτο λανσάρισμα για τη Seat φέτος με το Arona – την πρώτη απόπειρα της εταιρίας στην εκκολαπτόμενη κατηγορία των “Compact Crossovers” – να έρχεται να προστεθεί στην οικογένεια των SUV της ισπανικής εταιρίας. Μιας οικογένειας που σύντομα θα αποκτήσει και τρίτο μέλος, ένα μεγαλύτερο SUV, το όνομα του οποίου περιμένουμε να ανακοινωθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα.

Όπως και το Ibiza, με το οποίο μοιράζονται την ίδια γραμμή συναρμολόγησης στο Martorell (σημειώστε ότι μοιράστηκαν και το κόστος της κοινής εξέλιξής τους που έφτασε τα 900 εκατομμύρια ευρώ), βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Α0, με τις διαστάσεις του να φτάνουν 4,138 m σε μήκος, το 1,78 σε πλάτος, το 1,552 m σε ύψος, ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.566 mm. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 400 λίτρα VDA.

Ads

Η θέση οδήγησης είναι σχετικά υψηλή προσφέροντας αυξημένη ορατότητα και ευκολία στην κίνηση μέσα και έξω από την πόλη. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συστήματα όπως Hill Assist Control, Front Assist, Adaptive Cruise Control, Σύστημα ανίχνευσης κούρασης του οδηγού, αισθητήρες φωτός και βροχής, σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων, σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορείας, σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας και λειτουργία Stop&Go.

image

image

Από άποψη συνδεσιμότητας το Arona εξοπλίζεται με infotainment σε συνδυασμό με οθόνη οκτώ ιντσών και λειτουργίες Apple Carplay, Android Auto και Mirror Link, όπως επίσης και με το SEAT DriveApp. Ο υπόλοιπος εξοπλισμός περιλαμβάνει Keyless entry, πίσω κάμερα, ασύρματη βάση φόρτισης τηλεφώνου με κεραία GSM και εξελιγμένο ηχοσύστημα. Από το 2018 θα προστεθεί επίσης ψηφιακό κόκπιτ.

Το νέο Arona διατίθεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Reference, Style, FR και Xcellence, ενώ η γκάμα των κινητήρων απαρτίζεται από σύνολα βενζίνης και πετρελαίου. Στους πρώτους περιλαμβάνεται ο «χιλιάρης» των 95 ίππων με πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων,  ο επίσης «χιλιάρης» των 115 ίππων με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή εφτάρι διπλού συμπλέκτη, ενώ στην κορυφή βρίσκουμε τον 1,5 TSI EVO των 150 ίππων.

Η γκάμα των diesel περιλαμβάνει τον 1.6 TDI των 95 ίππων, με πεντάρι κιβώτιο ταχυτήτων ή εφτάρι διπλού συμπλέκτη και το ίδιο σύνολο στην εκδοχή των 115 λοιπόν με το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Αργότερα αναμένεται ένας ακόμα κινητήρας 1,0 λίτρου ισχύος 90 ίππων, που θα μπορεί εκτός από βενζίνη να κάψει και φυσικό αέριο (CNG).

image

image